خبرهای داغ:
طی امسال؛

رویداد ابتکار مردم، راه‌حل‌های نخبگانی در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود

نماینده شرکت پیشگامان توسعه فرآیند دانش در آذربایجان‌غربی گفت: رویداد ابتکار مردم، راه‌حل‌های نخبگانی همزمان با سراسر کشور در آذربایجان‌غربی نیز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۶۲۶۱۸
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت منتظر خراسان امروز در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار داشت: این رویداد با هدف جمع آوری راه‌حل‌های نخبگان برای مشکلات کشور و مشخص کردن مسائل اولویت دار برای دولت آینده برگزار می‌شود.

نماینده شرکت پیشگامان توسعه فرآیند دانش در آذربایجان‌غربی گفت: ایجاد تحول در زمینه مدیریت کشور و بازگرداندن روحیه امید و نشاط به زندگی مردم از اهداف مهم این رویداد است.

منتظر خراسان ادامه داد: متقاضیان شرکت در این طرح،  چالش ها و راهکارهای موردنظر خود را به دفتر معاونت علمی و پژوهشی و فن‌آوری سپاه شهدای آذربایجان‌غربی در برج فناوری خدمات الکترونیک شهرک‌های صنعتی استان تحویل دهند یا اینکه از طریق سپاه های شهرستانی و نواحی و اقشار بسیج اقدام کنند.

وی ادامه داد: پس از جمع آوری و ارزیابی راه‌حل‌ها، پاسخ‌های برتر در نمایشگاهی یک روزه به صورت کشوری به نمایش درخواهند آمد.

وی نمایشگاه ابتکار مردم را سکویی برای معرفی راه حل های حکمرانی که توسط هسته های نوآور و فناور بسیجی سراسر کشور طراحی شده و آماده اجراست و خطاب به دولتمردان دولت سیزدهم دانست.

منتظرخراسان خاطرنشان کرد: این نمایشگاه سوم و چهارم شهریور ماه در مرکز رویدادهای شهید فخری زاده واقع در لانه جاسوسی سابق با حضور ارائه دهندگان راه حل های برتر، مسئولین نهادهای حاکمیتی، نمایندگان مردم در مجلس، فعالین زیست بوم، فناوری و سیاست گذاری دولت سیزدهم برگزار خواهد شد.

این مسئول بیان کرد: راه حل های ارسالی باید در سطح رئیس جمهور و هیئت دولت بوده، راهکارها باید برای اجرا آماده بوده و منطبق بر کمک به مدیریت ملی و کلان کشور باشد.

انتهای پیام

ارسال نظرات