مدیر آموزش موسسه راهیان کوثر آذربایجان غربی گفت: پنج شنبه هفته جاری آزمون ورودی معلمان مدارس راهیان کوثر در آذربایجان غربی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۶۲۵۹۹
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹

مهدی خواجه امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: پنج شنبه هفته جاری ساعت 9 و نیم صبح در سه شهر ارومیه، میاندوآب و ماکو آزمون ورودی معلمان مدارس راهیان کوثر آذربایجان غربی برگزار خواهد شد.

وی این آزمون را فرصتی برای شناسایی افراد توانمند، متعهد و خلاق برای به کارگیری در مسئولیت‌های مختلف در مدارس راهیان کوثر دانست و ادامه داد: افرادی که در آزمون و مصاحبه تخصصی موفق شوند، به عنوان معلم، معاون اجرایی و معاون آموزشی به کارگیری خواهند شد.

این مسئول ضمن اشاره به اینکه آزمون فقط توسط کارشناسان آموزش و پرورش برگزار خواهد شد، اضافه کرد: همه استانداردهای موردنیاز در برگزاری این آزمون رعایت خواهد شد، تا افراد شایسته فرصت خدمت به نسل جدید را کسب کنند.

مدیر آموزش موسسه راهیان کوثر آذربایجان غربی، اظهار کرد: 450 نفر در این آزمون شرکت خواهند کرد که از این تعداد 60 نفر گزینش خواهند شد.

خواجه خاطرنشان کرد: در گزینش درست کادر اجرایی و آموزشی این موسسه نهایت تلاش را می‌کنیم، تا از این طریق برای تربیت نسلی در تراز انقلاب اسلامی و اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گام برداشته باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات