مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درسپاه خمین:

داشتن صداقت در قلم مهم‌ترین ویژگی خبرنگار انقلابی است

حجت الاسلام خزائی گفت:هر مسئول ومدیری که بخواهد در جامعه و در بین افکار عمومی حرفی برای گفتن داشته باشد ، باید فردی، رسانه ای باشد.
کد خبر: ۹۳۶۲۶۲۱
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از خمین؛حجت الاسلام محمدسعیدخزائی مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درسپاه خمین ،ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهید صارمی و بیش از ۱۵۰ شهید رسانه در کشور گفت:رسانه یک پدیده ضروری در جامعه است و برای هر مسئول ومدیری که بخواهد در جامعه و در بین افکار عمومی حرفی برای گفتن داشته باشد ، باید فردی، رسانه ای باشد.

وی گفت: هرکس در حوزه قلم و نوشتن تبحر دارد و از آن در راستای هدایت بشر استفاده می‌کند قطع به یقین باید دردر راستای اهداف انسانی واسلامی می باشد.

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه افزود:داشتن صداقت و درستی در قلم مهم‌ترین ویژگی خبرنگار انقلابی است که توانسته‌اند با امانت‌داری وداشتن شجاعت خبرنگار مؤثر انقلابی و جهادی در تراز انقلاب اسلامی باشند.

حجت الاسلام خزائی درپایان گفت:تبیین فرهنگ ایثار،مقاومت،کارجهادی،اقتصادمقاومتی توسط رسانه‌ها اعم ازصوتی،تصویری،نوشتاری و.. نقش مهم و تأثیرگذاری در جامعه دارند وخبرنگار متعهد ومتخصص باقلم(رسانه) خودما را در راستای اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی که از اسلام ناب برگرفته شده است یاری می کند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
آخرین اخبار