خبرهای داغ:
سردار «مرادحاجتی» گفت: پیشکسوتان دفاع مقدس گنجینه‌های فرهنگ ارزشی و حماسی کشور هستند و نباید نسل جوان ما را از این همه ثروت بی‌بهره کنند.
کد خبر: ۹۳۶۲۶۶۰
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸
جمعی از فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس، (پنج‌شنبه) با حضور در دفتر سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، برای موفقیت‌ وی در جایگاه جدید و همچنین دریافت درجه سرتیپ دومی آرزوی توفیق کردند.

سردار مرادحاجتی در این دیدار، پیشکسوتان دفاع مقدس را صاحب اصلی و فرمانده همیشگی تشکیلات و نهادهای خادم در حوزه دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: ما به‌عنوان سرباز در این جایگاه قرار گرفته‌ایم که روایت‌کننده ایثارگری‌ها و مجاهدت‌های حماسی شما در طول جنگ تحمیلی باشیم.

وی افزود: اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان باید محل تجمع، فعالیت و جلسات هم‌اندیشی پیشکسوتان ایثار و شهادت باشد تا ما بتوانیم با کمک آن‌ها، نسبت به انجام رسالت خطیرمان در حوزه های مختلف دفاع مقدس موفق شویم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: پیشکسوتان دفاع مقدس گنجینه‌های فرهنگ ارزشی و حماسی کشور هستند و نباید نسل جوان ما را از این همه ثروت بی‌بهره کنند. پیشکسوتان دفاع مقدس باید تمام داشته‌های خود را به نسل فرهیخته امروز انتقال دهند که تشنه دانستن حماسه‌های ماندگار آن دوران هستند.

در پایان این دیدار صمیمی، پیشکسوتان دفاع مقدس خوزستان ضمن زیارت پیکر شهید گمنام در نمازخانه اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان، خود را جزئی از نیروهای فعال حوزه دفاع مقدس دانستند و تاکید کردند که با تمام وجود از برنامه های محتوایی و فرهنگی حوزه دفاع مقدس در استان خوزستان حمایت می‌کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها