خبرهای داغ:

جلسه قرارگاه صاحب الزمان (عج) در سپاه ناحیه سرخه برگزار شد

جلسه قرارگاه صاحب الزمان (عج) با محوریت بررسی مسائل و مشکلات مربوط به حوزه شهرستان سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۶۲۷۶۰
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ جلسه قرارگاه صاحب الزمان (عج) با موضوع بررسی مسائل و مشکلات مربوط به حوزه شهرستان سرخه با حضور سرگرد مهدی ادهم فرمانده سپاه ناحیه شهرستان و سایر مسئولین امر در سالن جلسات فرماندهی سپاه برگزار شد.

در این جلسه توجه ویژه به مسائل معیشتی مردم، کمک و همراهی با مسئولین شهرستان جهت رفع مسائل و مشکلات مردم مورد تاکید و توجه قرار گرفت.

سرگرد مهدی ادهم در این گفتگو با تاکید بر اهمیت کمک به رفع مشکلات و نیازهای معیشتی مردم اظهار کرد: مرتفع کردن مشکلات و نیازمندی‌های محرومان هم برای ما افتخاری  بزرگ و دغدغه جدی محسوب می‌شود.

وی افزود: اگر در چند سال گذشته به شعارهای اعلام شده از سوی مقام معظم رهبری توجه کنیم روشن و آشکار است که در رأس دغدغه های ایشان مسائل اقتصادی و معیشتی مردم وجود دارد و تولید را بعنوان راه مهم در رفع مشکلات اقتصادی معرفی می کند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سرخه با اشاره به اینکه عمل صالح و جهاد فی سبیل الله از پایه های اصلی تفکر بسیجی محسوب می شود،تصریح کرد: رزمایش مواسات و عملیات همدلی خود یک جهاد است که بسیج مردمی و سپاه پاسداران در سال های گذشته نقش بسزائی در جهاد برای خدمت مردم داشته اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها