خبرهای داغ:

15 بسته معیشتی به ارزش 45 میلیون ریال در سرخه توزیع شد

فرمانده پایگاه حضرت معصومه (س) سرخه از توزیع 15 بسته معیشتی به ارزش 45 میلیون ریال در محله اسلامی آل یاسین خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۱۸۶۲
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ به همت بسیجیان پایگاه حضرت معصومه (س) در سرخه 15 بسته معیشتی به ارزش 45 میلیون ریال بسته بندی و بین نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا در محله اسلامی آل یاسین توزیع شد.

فاطمه اسیری فرمانده پایگاه حضرت معصومه (س) در حاشیه این رزمایش مومنانه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: این رزمایش با فرمان رهبرمعظم انقلاب با هدف کمک به اقشار آسیب پذیر در پی شیوع ویروس کرونا در دستورکار قرارگرفت.

وی افزود: این حرکت خیرخواهانه یک فرصت تربیتی و اجتماعی است تا بتوانیم بخشی از آلام و خسارات خانواده های نیازمند و آسیب پذیر در پدیده کرونا را درک و برطرف کنیم.

فرمانده پایگاه حضرت معصومه (س) با بیان اینکه مشارکت ارزشمند و حضور آگاهانه در اجرای رزمایش کمک مومنانه، نشان از فهم و آگاهی بالای مردم شهید پرور شهرستان سرخه و خیرین دارد، گفت: رزمایش کمک های مومنانه به فرمان رهبر معظم انقلاب شکل گرفت تا همه مردم با هرتوان مالی درآن شرکت کنند.

اسیری اذعان داشت: در راستای رزمایش مومنانه در این دوره پایگاه بسیج حضرت معصومه (س) با همکاری خیرین و بسیجیان اقدام به جمع آوری، بسته بندی و توزیع 15 بسته معیشتی با ارزش 45 میلیون ریال کرده است.

وی در ادامه اضافه کرد: بسته ها شامل پنج کیلو برنج ایرانی، یک عدد روغن، سه بسته ماکارونی، یک عدد رب گوجه فرنگی عدد و یک کیلو عدس و ارزش هر بسته مبلغ 3 میلیون ریال است.

در خاتمه ابراز امیدواری کرد: امیدواریم با ارائه این خدمات بتوانیم از آلام و دردهای خانواده های نیازمند بوده و از رنج های آن ها بکاهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار