فرمانده پایگاه نرجس خاتون اروانه از برگزاری پرده خوانی غدیر و برنامه های متنوع دیگر در روز عید غدیر در این روستا خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۱۴۸۱
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ ویژه برنامه جشن عید غدیر همراه با اجرای برنامه های شاد و متنوع، پرده خوانی غدیر و هنرنمایی «گروه بهشتی هادر» به همت بسیجیان پایگاه نرجس خاتون اروانه و پایگاه ولی عصر (عج) در خیابان های روستا اروانه در شهرستان سرخه برگزار شد.

طاهری فرمانده پایگاه نرجس خاتون اروانه ضمن تبریک عید غدیرخم اظهار کرد: با آغاز دهه ولایت و امامت به همت بسیجیان برنامه های متنوعی با هدف تبیین غدیر و شناخت آن خصوصاً کودکان و نوجوانان در قالب آذین بندی، مسابقه، جشن و حلقات صالحین با محوریت غدیرشناسی در این روستا برگزار شد.

وی با بیان اینکه برنامه پرده خوانی غدیر همراه با اجرای مسابقه، دکلمه خوانی و مداحی با هدف بازنمایی واقعه غدیر برپا شد، گفت: تبیین و تشریح واقعه غدیر، جایگاه آن برای نسل جوان و معرفی فرهنگ ولایت و ولایت پذیری از اهداف اجرای این برنامه ها بوده است.

فرمانده پایگاه نرجس خاتون اروانه با اشاره به اینکه واقعه غدیر سرمایه بزرگی است که باید به خوبی از آن بهره‌برداری کنیم، گفت: در معرفی واقعه عظیم غدیر باید همانند واقعه عاشورا و اربعین حسینی تلاش کرد.

طاهری خاطرنشان کرد: بسیجیان این روستا تلاش کردند تا بزرگترین شادی ائمه اطهار را که عید غدیر است به خوبی نشان دهند و آن را بزرگ دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها