خبرهای داغ:
با هدف گسترش اطعام غدیریه 400 پرس غذای گرم به همت بسیجیان پایگاه حضرت زینب (س) طبخ و بین مردم توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۶۱۳۶۱
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ یکی از دستورات و سفارشات که از جانب ائمه معصومین علیهم السلام به ما رسیده در خصوص اطعام مومنان در روز عید غدیر خم است که به اطعام غدیریه شهرت دارد و اساساً عید غدیرخم به عنوان یوم‌الله اکبر آنقدر در نزد اهل بیت(ع) اهمیت داشته که در راستای بزرگداشت این روز سفارشات ویژه‌ای داشته‌اند و توصیه و سفارش به اطعام مومنان و نیازمندان یکی از همین موارد است.

بسیجیان و خیرین پایگاه حضرت زینب (س) با همکاری هیئت زینب کبری (س) تعداد ۴۰۰ پرس غذا در روز عید غدیر طبخ و در ایستگاه صلواتی بین نیازمندان، مردم و خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

طاهره فیض فرمانده پایگاه حضرت زینب (س) ضمن تبریک عید غدیر؛ بزرگ همه مسلمانان جهان اظهار کرد: در راستای بزرگداشت عید غدیر در دهه امامت و ولایت ویژه برنامه های متنوعی همچون ذبح گوسفند و توزیع بین نیازمندان، آذین بندی پایگاه، برگزاری حلقات صالحین با محوریت غدیر، جشن ولایت و امامت در محوطه بیرونی پایگاه، اهدای بسته غدیری و در روز عید 400 پرس غذای گرم طبخ و بین همه مردم، ایتام، نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

به دنبال سفارش حضرت علی (ع) بر اطعام به فقرا و نیازمندان و تاکید ائمه هدی، همواره اطعام غدیریه در سطح اجتماع شیعیان اهمیت ویژه‌ای داشته است و امسال نیز با وجود شیوع کرونا به همت بسیجیان پایگاه و خیرین همیشه همراه با هدف گسترش اطعام غدیریه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی غذا طبخ و توزیع شد.

همچنین در هفته عفاف و حجاب مسابقه ای با محوریت عفاف و حجاب در قالب ساخت کلیپ برگزار شد و 16 نفر در این مسابقه شرکت کردند و در خاتمه به سه نفر از برگزیدگان جوایزی اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها