مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه شهرستان سرخه از بسته بندی و توزیع 110 بسته معیشتی به ارزش 350 میلیون ریال در شهرستان سرخه همزمان با عید غدیر خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۱۲۶۱
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ در راستای نشر فرهنگ غدیر و ارزش اطعام در این روز بزرگ 110 بسته معیشتی به ارزش 350 میلیون ریال در سطح شهرستان بین نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

جواد عبداللهی مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه شهرستان سرخه در حاشیه این اقدام مومنانه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: عید سعید غدیر خم یکی از بزرگترین اعیاد مسلمانان است، یکی از سنت‌های حسنه در این عیدالاکبر سنت غذا دادن به افراد یا همان اطعام مومن است.

وی افزود: در این رزمایش با همت بسیج سازندگی، سپاه ناحیه شهرستان، مراکز نیکوکاری و پایگاه های بسیج در راستای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر ادامه کمک های مومنانه و طرح مواسات و همدلی به‌ مناسبت عید سعید غدیر 110 بسته معیشتی به ارزش 350 میلیون ریال بین نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه شهرستان سرخه عوان کرد: این روزها با گران شدن اجناس و تورم شاید دست خیلی از مردم به این نرسد که غذاهای گوشتی و مرغی برای اطعام آماده کنند، خیلی راحت اگر دلمان غدیری شود می توانیم با غذاهایی ساده پذیرایی عده ای هر چند اندک در اطعام غدیر باشیم.

عبداللهی خاطرنشان کرد: ین بسته ها با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی بسته بندی و در درب منازل افراد کم برخوردار در سطح شهرستان سرخه توزیع  شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها