مسابقات ورزشی غدیر در روستا افتر در سرخه برگزار شد

با هدف بزرگداشت عید غدیر مسابقات متنوع ورزشی ویژه خواهران بسیجی در روستا افتر برپا شد.
کد خبر: ۹۳۶۰۸۱۵
|
۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ به مناسبت دهه ولایت و کرامت مسابقه ورزشی و بازی های بومی و محلی بمناسبت به همت بسیجیان پایگاه صدیقه کبری (س) روستا افتر در شهرستان سرخه با حضور پرشور رده های مختلف سنی درخانه ورزش روستایی افتر برگزار شد.

محمودی فرمانده پایگاه صدیقه کبری (س) در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تبریک عیدغدیرخم اظهار کرد: هرساله با هدف بزرگداشت دهه امامت و ولایت برنامه های متنوعی در روستا برگزار می شود، امسال هم باتوجه به وجود کرونا برنامه های متنوعی البته با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به همت بسیجیان پایگاه ها برپا شد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه کودکان و نوجوانان بسیجی از این برنامه ها به خوبی استقبال کردند، گفت: مسابقات ورزشی فوتبال دستی، دارت، طناب بازی و بازی های بومی – محلی از جمله ورزش هایی بود ک در این برنامه انجام شد.

فرمانده پایگاه صدیقه کبری (س) با اشاره به اینکه ما باید امروز در قالب اجرای برنامه های متنوع در راستای بزرگداشت و تببین غدیر گام برداریم بیان داشت: امام صادق (ع) از پدران بزرگوارش نقل می‌کند که‌ پیامبر (ص) فرمود: برترین عید امت من، عید غدیرخم است. روزی که خداوند تعالی دستور داد تا برادرم علی‌بن‌ ابیطالب (ع) را به عنوان پرچم برای امت نصب کنم تا پس از من به واسطه او هدایت شوند، روزی که خدا دین را کامل و نعمتش را بر امت من تمام و اسلام را به عنوان دین آن‌ها پسندید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار