خبرهای داغ:
همزمان با عید غدیر 80 بسته معیشتی به ارزش 300 میلیون ریال در روستای مومن آباد توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۶۱۲۴۹
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با عید غدیر ولایت و وامامت 80 بسته معیشتی به ارزش 300 میلیون ریال به همت بسیجیان پایگاه فاطمه بنت اسد مومن آباد در شهرستان سرخه بسته بندی و بین نیازمندان، ایتام و خانواده های آسیب دیده از کرونا در این روستا توزیع شد.

فاطمه زهرا مومن آبادی فرمانده این پایگاه در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه در احادیث مختلف اهل بیت (ع) توزیع اطعام و نذری در روز عید غدیر بسیار سفارش شده است،اظهار کرد: با عشق و ارادت به مولای متقیان حضرت علی (ع) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری در راستای کمک های مومنانه و همدلانه بسیجیان این پایگاه با همکاری خیرین اقدام به توزیع بسته های معیشتی در این روستا در عید غدیر کردند.

وی افزود: تهیه، بسته بندی و توزیع بسته های معیشتی برای خانواده های نیازمند و خانواده هایی که دچار بیماری منحوس کرونا شده اند با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به همت بسیجیان خواهران پایگاه فاطمه بنت اسد انجام شد.

فرمانده پایگاه فاطمه بنت اسد مومن آباد در ادامه با بیان اینکه 80 بسته معیشتی به ارزش 300 میلیون ریال آماده توزیع شد، اضافه کرد: این بسته ها شامل حبوبات، ماکارونی، روغن، رب گوجه فرنگی، برنج، مرغ، گوشت و موارد غذایی دیگر بوده است و ارزش ریالی هربسته 3 میلیون و 800 هزار ریال بوده است.

وی در خاتمه گفت: ان شاءالله بتوانیم با این اقدام خداپسندانه گامی  مهم در انتشار فرهنگ غدیر و ماندگاری این روز بزرگ برداریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها