خبرهای داغ:

ویژه برنامه ولادت امام موسی کاظم (ع) در سرخه برگزار شد

ویژه برنامه ولادت امام موسی کاظم (ع) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) در سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۶۱۶۸۳
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ جشن ولادت امام موسی کاظم (ع) با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حسین احسانی امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی (ع) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) در مسجد امام حسن (ع) با حضور نمازگزاران و دوستداران اهل بیت (ع) با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسین احسانی در جمع نمازگزاران ضمن تبریک میلاد فرخنده امام موسی کاظم (ع) اظهار کرد: امام موسی کاظم (ع) با دشمنان و بداندیشان به نرمی و مهربانی رفتار می کرد و با این شیوه به تربیت آنها می پرداخت.

وی با اشاره به ویژگی های شخصیتی امام موسی کاظم (ع) بیان داشت: حلم، بردباری، سخاوت، بخشش، عبادت و بندگی از مهم ترین ویژگی های امام هفتم شیعیان امام موسی کاظم (ع) است.

امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی (ع) در ادامه اضافه کرد: حلم و بردباری یکی از ویژگی های مهم امام هفتم (ع) بود و به دلیل این ویژگی، لقب «کاظم» گرفته اند یعنی کسی که علم را با حلم آراسته است.

احسانی اذعان داشت: در میان مناقب بی شمار امام هفتم علیه السلام خلوت با معشوق و مناجات با قاضی الحاجات، درخشندگی خاصی دارد و بدین جهت آن حضرت را «عبد صالح، راهب بنی هاشم و زین المتهجدین » لقب داده اند . آن حضرت بسیاری از شب ها را تا سپیده صبح به دعا و مناجات می پرداخت .

ارسال نظرات
پر بیننده ها