خبرهای داغ:
به مناسبت بزرگداشت دهه ولایت و امامت سرگرد مهدی ادهم از سه تن از رزمندگان پیشکسوت دفاع مقدس در روستا لاسجرد دیدار کرد.
کد خبر: ۹۳۶۱۳۷۴
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با دهه ولایت و امامت حجت الاسلام و المسلمین مصطفی فاطمی بصیر امام جمعه شهرستان سرخه همراه با سرگرد مهدی ادهم فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سرخه و دیگر همراهان با سه تن از رزمندگان و بسیجیان پیشکسوت بسیجی روستای لاسجرد دیدار و گفتگو کردند.

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی فاطمی بصیر در این جمع ضمن تبریک عید غدیر؛ عیدالله مسلمانان جهان من گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس دفاعی جانانه از خاک این مرزو بوم بود، دفاع مقدس دفاع شجاعانه مردم ملت ایران بود، که لحظه‌ای دست از مبارزه برنداشتند و در مقابل دشمن ایستادگی کردند.

وی افزود: هفته دفاع مقدس یادآور عزیزانی است که در راه اعتلای این نظام و انقلاب جان شیرینشان را در طبق اخلاص گذاشتند و چه عاشقانه پرواز کردند و به دیدار حق شتافتند.

امام جمعه شهرستان سرخه در ادامه اضافه کرد: دفاع مقدس نبردی بی‌نظیر میان حق و باطل بود که رزمندگان اسلام و ملت مسلمان و ولایت‌مدار ایران با پیروزی در آن پیروزی بر کفر را به جهانیان ثابت کردند و این رشادت‌ها سبب آگاهی سایر ملت‌ها از نقشه‌های شوم استکبار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها