خبرهای داغ:

برگزاری ویژه برنامه های شاد به همت بسیجیان پایگاه امام حسین (ع) سرخه

برنامه های جذاب و متنوع با هدف ایجاد تابستان شاد به همت پایگاه امام حسین (ع) ویژه نوجوانان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۶۲۷۶۴
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با فصل تابستان و با هدف ایجاد تابستانی شاد و مفید برای کودکان و نوجوانان برنامه های شاد و متنوعی توسط بسیجیان پایگاه امام حسین (ع) سرخه برگزار شد.

در حاشیه اجرای این برنامه ها محمدرضا امامی فرمانده پایگاه امام حسین (ع) در گفتگو با خبرنگار ما در سرخه اظهار کرد: مقام معظم رهبری در تعریف بسیج می‌فرمایند« بسیج عبارت است از مجموعه‌ای که در آن پاکترین انسان‌ها، فداکارترین و آماده بکار ترین جوانان کشور در راه عالی این ملت و برای به کمال رسانیدن و به خوشبختی رسانیدن این کشور جمع شده‌اند. بسیج یعنی حضور در همه میدان‌هایی که از انسان در آن میدان یک کاری می‌طلبند.»

وی با بیان اینکه بسیج یعنی استفاده از ظرفیت های موجود در جهت پیشبرد اهداف؛ افزود: اين پايگاه به منظور ارتقا علمي، ورزشی، فرهنگی و افزایش مهارت های دانش آموزان برنامه های متنوعی را برگزار مي کند.

فرمانده پایگاه امام حسین (ع) در ادامه اضافه کرد: ساخت چوب لباسی و رنگ آمیزی آن توسط بسیجیان نوجوان پایگاه، برگزاری مسابقه فوتسال درون پایگاهی حلقه ی شهید نوروزعلی ایمانی نسب و گرفتن جشن تولد برای یکی از بسیجیان توسط اعضای حلقه شهید ایمانی از برنامه هایی است که با حضور پرشور بسیجیان برگزار شد.

امامی در خاتمه گفت: این برنامه ها با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار و با استقبال خوبی از سوی نوجوانان همراه بود. امید است بتوانیم زمینه هرچه بیش تر فعالیت های متنوع را برای بسیجیان فراهم آوریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها