خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
برای دومین سال متوالی؛

لارستان به‌عنوان دومین مرکز برگزیده آفرینش‌های فرهنگی هنری در کشور معرفی شد

لارستان برای دومین سال متوالی، به‌عنوان دومین مرکز برگزیده آفرینش‌های فرهنگی هنری در کشور معرفی شد.
کد خبر: ۹۳۶۲۷۸۷
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار عیسی افسری از افتخارآفرینی مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری لارستان در کشور خبر داد و گفت: مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری لارستان برای دومین سال متوالی و در دومین رویداد تولیدات ویژه انتخابات در رقابت با برترین مراکز آفرینش های فرهنگی هنری از ۲۰ استان کشور پس از استان البرز توانست به مقام دوم برسد و این برگ زرین در حالی برای لارستان رقم خورد که این مرکز تنها مرکز شهرستانی در بین دیگرمراکز استانها از سراسر کشور می باشد.
فرمانده سپاه لارستان تصریح کرد: هنرمندان متعهد و انقلابی مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج لارستان در حوزه انتخابات با تولید بیش از ٨۵ دقیقه محتوا توانستند در راستای روشنگری و حضور حداکثری مردم، با تولید و انتشار محتواهای ارزشی و ناب در رسانه‌های ملی، شهرستانی و همچنین در فضای مجازی نقش‌آفرینی کنند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های پُرتوان و خلاق نیروهای بسیجی در لارستان افزود: امیدواریم در افق بلندمدت، این مرکز به یکی از مراکز پرقدرتِ تولید محتوای فرهنگی و هنری در کشور تبدیل شود.

سرهنگ افسری در پایان با بیان اینکه این مرکز به‌‌عنوان نخستین مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری بسیج کشور است که در یک شهرستان تأسیس‌شده خاطرنشان کرد:طی سالیان اخیر بارها آثار فاخر و زیبایی از هنرمندان بسیجی لارستان تولید و در سطح رسانه‌های ملی و استانی بازنشر شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار