خبرهای داغ:

راه اندازی چایخانه امام رضا (ع) شاهرود در ایام محرم و صفر

رئیس کانون مرکزی خادمیاران رضوی شهرستان شاهرود از راه اندازی چایخانه امام رضا (ع) در این شهرستان در ایام محرم و صفر با هزینه بالغ بر ۱۴۰ میلیون تومان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۲۷۹۷
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۳
راه اندازی چایخانه امام رضا (ع) شاهرود در ایام محرم و صفرمرتضی احمدیان در گفتگو با خبرنگار بسیج، با اشاره به برپایی چایخانه امام رضا (ع) در مرکز شهر شاهرود در آستانه ماه محرم، اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا ویروس و در راستای ارج نهادن به شعائر دینی و ایام ماه محرم و صفر، چایخانه امام رضا (ع) با هزینه بالغ بر ۱۴۰ میلیون تومان از عید غدیر راه اندازی شده است.
رئیس کانون مرکزی خادمیاران رضوی شهرستان شاهرود افزود: در این چایخانه که با حضور امام جمعه شاهرود و شهردار افتتاح شده است، با برنامه ریزی انجام شده قرار است چای و پذیرایی‌های مختلف انجام پذیرد.
وی با اشاره به فعالیت این چایخانه در عید غدیرخم و توزیع ۲۵۰۰ لیوان چایی، گفت: ۱۵۰۰ پرس غذای گرم، ۳۰ کیلو سیب درختی، ۳۰ کیلو شکلات، ۱۰۰ بسته نبات متبرک آستان قدس رضوی و ۱۰۰ عدد پرچم "علی، ولی الله" در این روز توزیع شد.
احمدیان با اشاره به اجرای سرود خیابانی به مناسبت عید غدیر، افزود: ۵۰ عدد گلدان کوچک و ۲۱۰ پرس غذای گرم بین خدام چایخانه توزیع گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار