خبرهای داغ:
به همت سپاه نینوا گلستان:

افتتاح ۷ طرح محرومیت زدایی در گلستان+عکس

فرمانده سپاه نینوا گلستان از افتتاح و بهره برداری ۷ طرح محرومیت زدایی در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۲۹۱۲
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا گلستان در افتتاح متمرکز پروژه های محرومیت زدائی و اشتغال زائی شهرستان کردکوی اظهار داشت: هفت طرح محرومیت زدایی و اشتغالزایی به همت بسیج سازندگی سپاه نینوا گلستان در استان افتتاح شد.

وی گفت: این طرح‌ها شامل یک باب نانوایی سنتی در روستای مهترکلاته کردکوی، ساخت حمام و سرویس بهداشتی در روستا‌های میاندره، بالاجاده، غلام آباد و چهارده کردکوی و محله لاله باغ و عباس آباد است.

ملک شاهکوهی گفت: نانوایی سنتی مهترکلاته طرح اشتغالزایی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی استان بود که به بهره برداری رسید، این طرح های محرومیت زدایی بیشتر برای خانواده های کم برخوردار و مدد جویان کمیته امداد بوده که توسط بسیج سازندگی و با همکاری کمیته امداد انجام شده است

وی افزود: یکی از طرح های مهم سپاه رسیدگی به خانواده های محروم و اشتغال زایی برای آنهاست که این وظیفه مهم بدست قرار گاه سازندگی سپاه دنبال می شود.

فرمانده سپاه نینوا گلستان بیان کرد: ان شا الله در هفته های آتی افتتاح برنامه های عمرانی از قبیل آب رسانی و ساخت زیر ساخت های کشاورزی، تهیه آب شرب روستاییان و ساخت خانه بهداشت را خواهیم داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها