خبرهای داغ:
نماینده، ولی فقیه در استان همدان:

ما در انعکاس رویداد‌های خبری همدان در سطح ملی ضعیف عمل کردیم

همدان-نماینده، ولی فقیه در استان همدان با اظهار تأسف از عدم پوشش خبری مناسب برنامه‌های مهم همدان افزود: ما در انعکاس رویداد‌های خبری همدان آنهم در سطح ملی ضعیف عمل کردیم.
کد خبر: ۹۳۶۳۰۰۵
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲
ما در انعکاس رویداد‌های خبری همدان در سطح ملی ضعیف عمل کردیمبه گزارش خبرگزاری بسیج، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در جمع شورا یاران شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان اظهار داشت: حضور گسترده مردم در تجمعات نشان می‌دهد شورای هماهنگی می‌تواند با اقدامات مناسب مردم را پای کار بیاورد.

وی با اشاره به اینکه تمام دستگاه‌هایی که از نظر قانونی در این بخش وظیفه دارند باید هماهنگی بیشتری با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی داشته باشند، گفت: سال‌ها است در زمان اجرای برنامه‌ها برخی مشکلات را حس می‌کنیم مسائلی مانند ضعف سیستم‌های صوتی که باید برطرف شود.

نماینده، ولی فقیه در استان همدان با اظهار تأسف از عدم پوشش خبری مناسب برنامه‌های مهم همدان افزود: ما در انعکاس رویداد‌های خبری همدان آنهم در سطح ملی ضعیف عمل کردیم.

وی ادامه داد: اتفاقاتی مانند بمباران نماز جمعه همدان در دوران دفاع مقدس رویدادی بی‌نظیر در کشور است که می‌شد در سطح ملی مطرح شود، اما این اتفاق نیفتاده است.

شعبانی همچنین خواستار هماهنگ کردن هیئت‌های مذهبی در برنامه‌های مذهبی شد و بیان کرد: متاسفانه هنوز نتوانستیم تجمع بزرگ هیئت‌های مذهبی در همدان را برگزار کنیم در حالی که این مسئله در بسیاری از استان‌ها رخ داده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان نیز در ادامه با گرامیداشت ۱۲ مرداد سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار داشت: ۴۱ سال است که این نهاد قدیمی تاسیس شده و توانسته فعالیت‌های خود را انجام دهد.

حجت الاسلام سیدحسن فاضلیان بیان کرد: در طول این مدت تلاش این شورا بر این بوده که به صورت هماهنگ مراسم‌های مختلف، مناسبت‌ها و حوادث غیر مترقبه مرتبط با وظایف این شورا را به خوبی و به درستی برگزار کند.

وی عنوان کرد: مدیریت و خنثی کردن آنچه که دشمن در این گونه اتفاقات طراحی کرده بود خارج از توان نهاد‌های امنیتی، انتظامی و نظامی بود  بنابر این لازم بود که مردم به صحنه بیایند تا این دسیسه‌ها را خنثی کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات