خبرهای داغ:

برگزاری جشن پیوند آسمانی در همدان

همدان-جشن پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) به همت مرکز افق آستان مقدس حسین بن علی النقی (ع) و پایگاه شهید «حامد آزما» در همدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۷۷۷۱
|
۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷

برگزاری جشن پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) در همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج، جشن پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) به همت مرکز افق آستان مقدس حسین بن علی النقی (ع) و پایگاه شهید «حامد آزما» در همدان برگزار شد.

حجت الاسلام سیدحسن فاضلیان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان در این برنامه با اشاره به سخنی از پیامبر اکرم (ص) که می‌فرمایند «ازدواج سنت من است و هر کس از این سنت پیروی نکند از من نیست»، از دختران حاضر خواست با الگو قرار دادن زندگی و سیره ائمه معصومین(ع)، سنت مقدس ازدواج آسان را در زندگی خود بسیار مهم و ارزشمند شمارند.

زوجینی که خطبه عقد آنان جاری شده بود غرق در خنده و شادی، منتظر بودند تا تبریکات تمام شود و فارغ از جمع مهمانان در دل جمعیت گم شوند و به زیارت بروند، هر دو گفتند: حرم آقا را انتخاب کردیم تا از ابتدای زندگی زیر سایه ایشان باشیم.

زوج همدانی در کنار حرم مطهر امامزاده حسین بن علی النقی (ع) با هم پیمان بستند و زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

مولودی خوانی و برپایی غرفه عفاف و حجاب، پخت شعله زرد و توزیع بین زائرین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

در پایان برنامه نیز تبرکاتی به زائرین و به زوجین صحیفیه سجادیه از طرف مرکز افق آستان مقدس حسین بن علی النقی (ع) اهداء شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات