خبرهای داغ:
مسئول اتحادیه آرایشگران زنان همدان عنوان کرد

هفته‌ عفاف و حجاب تلنگری است برای پرداختن به اهمیت پوشش اسلامی

همدان-مسئول اتحادیه آرایشگران زنان همدان گفت: نامگذاری روز و هفته‌ای به نام عفاف و حجاب تلنگری است تا اهمیت پوشش اسلامی را در جامعه اسلامی نشان دهد.
کد خبر: ۹۳۵۷۶۷۶
|
۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۸

هفته‌ عفاف و حجاب تلنگری است برای پرداختن به اهمیت پوشش اسلامیزهرا مرادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک حلول ماه ذی الحجه و تقارن این ماه با هفته عفاف و حجاب و ایام و اعیاد پرفضیلت این ماه و سالروز ازدواج آسمانی حضرت فاطمه(س) و حضرت علی(ع)، اظهار داشت: روز ۲۱ تیر مصادف با حمله عمال رضاخان به مسجد گوهرشاد و کشتار هزاران نفر از مردم توسط این افراد بود که این روز به نام روز عفاف و حجاب نام گرفت.

وی با بیان اینکه نامگذاری روز و هفته‌ای به نام عفاف و حجاب تلنگری است تا اهمیت پوشش اسلامی را در جامعه اسلامی نشان دهد، افزود: حجاب بوته گل عفاف و همچون مرواریدی در صدف است که به فرموده حضرت علی(ع) پوشیدگی یکی از فضایل اخلاقی است.

مسئول اتحادیه آرایشگران زنان همدان و فرمانده پایگاه مطهره همدان با اشاره به اینکه عفاف و حجاب فقط برای خانم‌ها نیست، گفت: مردها نیز باید عفاف و حجاب را سرلوحه خود قرار دهند چرا که پاکدامنی ضامن مقام پدری مردان برای فرزندانشان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات