خبرهای داغ:
در بیانیه بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه اسدآباد آمده است:

لزوم توجه هر چه بیشتر مسئولان بر وضعیت حجاب و عفاف در جامعه

اسدآباد- بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه اسدآباد ضمن گرامیداشت هفته عفاف و حجاب بر لزوم توجه هر چه بیشتر مسئولان بر وضعیت حجاب و عفاف در جامعه تاکید دارد.
کد خبر: ۹۳۵۷۴۱۷
|
۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۳

لزوم توجه هر چه بیشتر مسئولان بر وضعیت حجاب و عفاف در جامعهبه گزارش خبرگزاری بسیج، بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه اسدآباد ضمن گرامیداشت هفته عفاف و حجاب به مناسبت این ایام بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

ذلک أدني أن يعرفن فلا يؤذين (احزاب/٥٩)

قيام مردم مشهد عليه کشف حجاب در ۲۱ تیر سال ۱۳۱۴، روزی است که با شهامت و غیرت مردان و زنان با ایمان به پا خاستند تا ظلمی را که بر زنان سرزمین مقدس ایران توسط رژیم دست نشانده پهلوی روا می‌شد از میان بردارند و با نثار جان خویش به تمامی دنیا بفهمانند که ایرانی تا پای جان آماده دفاع از ارزش‌ها است.

اگر در جامعه‌ای مردان و زنانش مقید به رعایت حجاب و عفاف باشند، آثار و برکات فردی، خانوادگی و اجتماعی فراوانی دارد، از جمله آرامش روانی افراد جامعه، استحکام کانون خانواده، رواج ازدواج، سالم بودن محیط کار و فعالیت‌های اجتماعی برای زنان و مردان، کاهش مفاسد اجتماعی، حفظ ارزش‌های انسانی مانند عفت، حیا و متانت در جامعه، هدایت، کنترل و بهره‌مندی صحیح و مطلوب از امیال و غرایز انسانی، تامین و تضمین سلامت و پاکی نسل افراد جامعه.

ما بانوان بسیجی ولایت‌مدار شهرستان اسدآباد مدافع صیانت از حریم خانواده، ضمن تأکید بر لزوم توجه هر چه بیشتر مسئولان بر وضعیت حجاب و عفاف در جامعه، در اعتراض به مظاهر خلاف عفت در کشور و در راستای عمل به دستورات اسلام و آموزه‌های قرآنی خواهان اجرای طرح ملی عفاف و حجاب و گسترش فرهنگ پوشش اسلامی و احیاء ارزش‌های اخلاقی و حفظ جایگاه بانوان و خانواده مسلمان ایرانی هستیم.

والسلام علی من اتبع الهدی

انتهای پیام/

ارسال نظرات