خبرهای داغ:
نهاوند-فرماندار نهاوند گفت: موضوع عفاف و حجاب و تحکیم خانواده موضوع بسیار مهمی است که باید با جدیت و اهتمام روی آن کار شود؛ در این زمینه باید تمام نهادها به یک گفتمان واحد برسند.
کد خبر: ۹۳۵۶۵۳۹
|
۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۱

تمام نهادها باید در خصوص عفاف و حجاب و تحکیم خانواده به یک گفتمان واحد برسند

به گزارش خبرگزاری بسیج، مراد ناصری در اولین جلسه قرارگاه شهرستانی امام کاظم (ع) که با حضور اعضای دستگاه‌های ذیربط در سالن شهدای فرمانداری نهاوند برگزار شد اظهار کرد: عفاف و حجاب موضوع بسیار مهمی است که باید با جدیت و اهتمام روی آن کار شود و تمام نهادهای متولی در این زمینه برنامه‌ریزی کنند.

وی با تأکید بر پرهیز از تحکم در موضوع عفاف و حجاب، گفت: ترغیب از راه درست نسبت به تحکم در این زمینه مؤثرتر است، باید برای برخی اقدامات فرهنگ‌سازی شود.

فرماندار نهاوند عنوان کرد: موضوع عفاف و حجاب و تحکیم خانواده موضوع بسیار مهمی است که باید با جدیت و اهتمام روی آن کار شود؛ در این زمینه باید تمام نهادها به یک گفتمان واحد برسند.

وی خواستار برخورد تخصصی با موضوعات حجاب و عفاف شد و گفت: نهادها و دستگاه‌های متولی فرهنگی از جمله آموزش و پرورش، ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی و دانشگاه‌ها باید با تشکیل کمیته راهکار و محتوا برای آموزش جامعه هدف ارائه کنند.

ناصری گفت: این قرارگاه با محوریت دهیاران و روحانیون و بسیج باید به لایه‌های مختلف روستاها نیز ورود کند و از ظرفیت‌های محلی نیز استفاده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات