نهاوند-فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از اجرای ویژه‌برنامه‌های هفته عفاف و حجاب با شعار «حیای زن، عفاف مرد» از ۱۹ تا ۲۵ تیر ماه در شهرستان نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۶۵۴۰
|
۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۵

اجرای ویژه‌برنامه‌های هفته عفاف و حجاب با شعار «حیای زن، عفاف مرد» در نهاوندبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی مختاری در اولین جلسه قرارگاه شهرستانی امام کاظم (ع) در سالن شهدای فرمانداری نهاوند اظهار کرد: در سال جاری سه برنامه محوری با عناوین ترویج عفاف و حجاب، فرزندآوری و ازدیاد جمعیت و تثبیت و تحکیم خانواده در قالب قرارگاه امام کاظم (ع‌) به صورت شهرستانی پیگیری و دنبال خواهد شد.

وی گفت: این قرارگاه به صورت شهرستانی که ریاست آن فرمانداری و دبیر آن سپاه ناحیه با حضور تمام ادارات فرهنگی و ذیربط است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از اجرای ویژه‌برنامه‌های هفته عفاف و حجاب خبر داد و گفت: این هفته با شعار «حیای زن، عفاف مرد» از ۱۹ تا ۲۵ تیر برگزار می‌شود که در تاریخ ۲۱ تیرماه برنامه ویژه تحکیم خانواده در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

وی به اجرای برنامه‌های در نظر گرفته شده برای هفته حجاب و عفاف اشاره کرد و افزود: تجلیل و سرکشی از فعالان حوزه حجاب، خرید چادر و هدیه آن به دخترانی که به سن تکلیف رسیده‌اند از جمله این برنامه‌ها خواهد بود.

مختاری افزود: یکی از مباحث مد نظر برای اشاعه فرهنگ حجاب و عفاف در سطح جامعه بحث چهره به چهره است که در این زمینه طرحی با عنوان «دختران حاج قاسم سلیمانی» اجرا می‌شود که بر اساس آن جمعی از بانوان و دختران به صورت چهره به چهره به تبلیغ حجاب می‌پردازند.

وی وجود فروشندگان بدحجاب در پاساژها را از دیگر معضلات شهرستان عنوان کرد و افزود: متاسفانه این موضوع چهره ناخوشایندی به چهره عفاف و حجاب شهرستان داده که لازم است از سوی اتاق اصناف به آنان تذکر داده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات