فرمانده سپاه امیرالمومنین ( ع ) ایلام با قدردانی از مجاهدت و تلاش خبرنگاران در انعکاس دستاوردها، گفت: این قشر زحمتکش در عرصه اطلاع رسانی کرونا از هیچ کوششی دریغ نکردند.
کد خبر: ۹۳۶۳۱۸۹
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، جمال شاکرمی در مراسم روز خبرنگار اظهار داشت: وقتی اقتدار یک کشور مانند ایران در رقابت های جهانی مقابل چشم همه به نمایش گذاشته می شود،  باید به آن افتخار کنیم.

وی افزود: قهرمانی المپیک جواد فروغی مشابه اهتمام فرمانده هان دوران جنگ است و باید همه با این قهرمانی افتخار کنیم.

فرمانده سپاه امیر المومنین ( ع ) تاکید کرد: جواد فروغی از دل ارزش های اسلامی بلند شده و در عرصه جهاد سلامت همه ورود کرده و به بیماران کرونایی کمک کرد.

سردار شاکرمی تصریح کرد: همه ما امروز با هر گرایش سیاسی و فکری باید در کنار هم برای عبور از موانع و سختی ها قرار بگیریم و به فضل خدا با تلاش جوانان این مرز و بوم تمامی مشکلات رفع خواهد شد. 

وی یادآور شد: برای پیشرفت و توسعه یابد همه دست به دست دهیم و ایران اسلامی را آباد کنیم چرا که نظام بر اساس ارزش های اسلامی حرکت خواهد کرد که در راستا نقش خبرنگاران بسیار محسوس است.

فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) بیان داشت: بدلیل آگاهی و بصیرت رسانه ها از تمامی خبرنگاران تشکر و قدردانی می کنم و روز خبرنگار را به همه کسانی که در عرصه اطلاع رسانی فعالیت می کنند، تبریک می گویم.

به گزارش بسیج، این مراسم با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار، فرمانده سپاه امیرالمومنین ایلام، رییس صدا و سیما و جواد فروغی قهرمان المپیک و تمامی خبرنگاران در مجتمع فرهنگی لاله شهر ایلام برگزار شد.

ارسال نظرات