خبرهای داغ:

رویدادبزرگ قرآنی خواهران شاغل در سپاه استان

معاونت روابط عمومی سپاه استان از شروع به کار ستادهماهنگی برگزاری بزرگترین رویدادقرآنی خواهران شاغل در سپاه استان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۳۴۲۳
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛مهدی دیابی معاونت روابط عمومی سپاه استان از شروع به کار ستادهماهنگی برگزاری بزرگترین رویدادقرآنی خواهران شاغل در سپاه استان خبر داد.

وی افزود:اجرای برنامه های مسابقات قرآن کریم خواهران توسط فرهنگیاران قرآنی و پس از یک دوره آموزشی در حوزه های مختلف علوم قرآنی از جمله ابتکارات استان سمنان می باشد.
وی ادامه داد: این رویدادقرآنی در دو بخش رشته های ابتکاری درمرحله استانی و رشته های ابلاغی قرآنی از ۱۸ الی ۲۴ در سطح نیمه نهایی برگزار خواهد شد.
مهدی دیابی از شرکت بیش از ۹۰ درصد خواهران در دوره های آموزش قرآن کریم خبر داد و مرکز فرهنگی خواهران شاغل در استان سمنان را از فعال ترین ها در سطح کشور عنوان کرد.
وی ادامه داد:همبستگی و هماهنگی و تعامل خواهران شاغل در سطح رده های استان در کشور مثال زدنی است .
وی خاطر نشان کرد:مراسم اختتامیه ،همراه با اهدای جوایز ، تقدیر از برترین های دوره های آموزشی از برنامه های بعد از مسابقات می باشد.
وی در ادامه رویکرد جدیت در حوزه های قرآنی را از راهبردهای  سردار سلامی فرمانده کل سپاه خواند و از حمایت های سردار فرماندهی تقدیر و تشکر کردند.
مهدی دیابی رشته های این دوره از مسابقات قرآن کریم را حفظ،قرائت ترتیل،تحقیق،تفسیرجزء۲۱ قرآن کریم، حفظ سوره مبارکه یس، حفظ آیات موضوعی،حفظ یک جزء برشمرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها