خبرهای داغ:
شاهرود_در اختتامیه نخستین جشنواره قرآن و عترت بسیج استان سمنان، با تجلیل از برگزیدگان و با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان در شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۴۳۱۷
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۲
به گزارش خبرنگار بسیج، اختتامیه نخستین جشنواره قرآن و عترت بسیج استان سمنان، با حضور مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در شاهرود برگزار شد.
در این مراسم که فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه شاهرود و رئیس دفتر امام جمعه شاهرود و برگزیدگان شرق استان سمنان حضور داشتند با اهدا لوح تقدیر و هدیه از برگزیدگان این مسابقه تجلیل گردید.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان سمنان در سخنانی با اشاره به اهمیت قرآن و فرهنگ قرآنی در جامعه و خانواده، به انتخابات اشاره کرد و گفت: انتخاب کردن نیز از آموزه‌های قرآن است و باید توجه کنیم که انتخابات و نظر مردم در حکومت و به اصلاح مردم سالاری دینی در همین راستا تعریف می‌شود.
وی با تاکید بر مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح به ویژگی‌های کاندیدای اصلح اشاره و بر دعوت مردمی برای مشارکت در این رویداد ملی و فراملی تاکید نمود.
حسینی دیباجی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی تمام همت خود را بکار بسته‌اند که مردم در انتخابات شرکت نکنند، افزود: حضور در انتخابات از مهمترین اموری این که رهبری انقلاب اسلامی و بنیانگذار انقلاب بر آن تاکید دارند و ما که خود را سرباز ولایت و قرآن می‌دانیم باید تلاش کنیم خود و اطرافیانمان را برای حضور ذر انتخابات تشویق و ترغیب کنیم.
حجت‌الاسلام سید رضا مرتضوی مسئول تعلیم و تربیت سپاه شاهرود نیز در این مراسم گزارشی از برگزاری مسابقات قرآن و عترت بسیج در شرق استان ارائه و از همه شرکت کنندگان تقدیر و تشکر کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها