خبرهای داغ:

اولین جشنواره قرآن و عترت سپاه سمنان برگزار شد

اولین جشنواره قرآن و عترت سپاه ناحیه سمنان در سال جدید با حضور فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۴۴۴۷
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، این جشنواره در رشته های ترتیل، حفظ، داستان انبیاء، نقاشی قرآنی و عکاسی قرآنی برگزار شد.

سرهنگ پاسدار مرتضی عبداللهی فرمانده سپاه ناحیه سمنان در این مراسم گفت: در شرایطی هستیم که بیش از هر زمان دیگری به همدلی و وحدت حول محور ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی یعنی قرآن و عترت نیازمندیم.

وی افزود: قرآن کریم تنها مونسی است که در شرایط عادی و نیز در بحران‌ها و سختی‌های زندگی می‌تواند بهترین آرامش بخش و امید آفرین باشد.

فرمانده سپاه ناحیه سمنان تصریح کرد: قرآن را باید وارد عرصه زندگی کنیم تا رفتار و گفتار مان قرآنی شود و در جزئی ترین مسائل زندگی به فرامین و دستورات قرآن توجه کنیم تا به سعادت برسیم.

حجت الاسلام راسخی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه سمنان نیز در این مراسم با بیان اینکه هر موقع از قرآن فاصله گرفتیم مشکلات ما زیاد شد گفت: انسان باید همواره با قرآن مانوس باشد و ارتباط خود را نیز با این کتاب آسمانی حفظ نماید.

وی افزود: قرآن نقش اساسی در تعیین سرنوشت کل بشریت دارد از این رو باید فرهنگ نهضت عمل به قران را در تمام ابعاد زندگی مورد توجه قرار دهیم.

گفتنی است، علیرضا رمضانپور، محمد شاکری، علی احسانی، امیرعباس ابراهیمی، محمدجواد عاقلی، محمدجواد ملاکاظمی، امیرعلی بنایی، امیرحسین دانشجو، مصطفی ابراهیمی، حامد قاسمی، محمدابراهیم یونسیان، محمد پریمی، محمد محسن طوسی، محمدسبحان عالمی، هلیا محمدی، زینب بنی اسد، فاطمه صابریان، فرشته صابریان، زهرا فوادیان، مطهره دربان، زهره اعظمی نژاد، فاطمه محمدتقی، مهدیه بقا، فاطمه حاجی اسفندیار و ساجده خراسانی از نفرات برتر اولین جشنواره قرآن و عترت سپاه ناحیه سمنان در سال جدید هستند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها