خبرهای داغ:

اعزام 9 اکیپ پزشکی به مناطق محروم سمنان

سمنان- مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه ناحیه سمنان گفت: از ابتدای سال تاکنون که پنج ماه از سال می‌گذرد تعداد 9 اعزام از سوی بسیج جامعه پزشکی سپاه ناحیه سمنان به مناطق محروم شهرستان سمنان انجام‌شده است.
کد خبر: ۹۳۶۳۵۸۳
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۵

محمدمهدی قادری در  گفت و گو با خبرنگار بسیج در سمنان اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون که پنج ماه از سال می‌گذرد تعداد 9 اعزام از سوی بسیج جامعه پزشکی سپاه ناحیه سمنان به مناطق محروم شهرستان سمنان انجام‌شده است.

وی خاطرنشان کرد: این اعزام‌ها در قالب اجرای طرح شهید رهنمون و ارائه خدمات رایگان پزشکی به مردم مناطق محروم انجام می‌شود.

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه ناحیه سمنان با بیان اینکه پزشکان عمومی و متخصص بسیجی به‌صورت داوطلبانه جهت ویزیت مردم مناطق محروم اعزام می‌شوند، افزود: ارائه داروی رایگان و خدمات پرستاری در قالب اجرای طرح شهید رهنمون به بیماران در دستور کار قرار دارد.

قادری ارائه خدمات روان‌پزشکی و ارائه مشاوره روانشناسی را از دیگر خدماتی در قالب اعزام اکیپ پزشکی رایگان به مناطق محروم و کم برخوردار شهرستان سمنان ارائه می‌شود.

وی اذعان داشت: در اعزام اکیپ‌های مختلف پزشکی به مناطق محروم از مشارکت بسیجیان بیمارستان‌های امیرالمؤمنین (ع)، کوثر و مرکز بهداشت سمنان بهره‌مند می‌شویم.

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه ناحیه سمنان بیان کرد: مشاوره ازدواج و تحصیلی نیز ازجمله اولویت‌هایی است که بسیج جامعه پزشکی آن را در اعزام‌هایی که به مناطق محروم دارد، موردتوجه قرار می‌دهد.

قادری عنوان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا از همان ابتدا اقدام به ساماندهی پزشکان در قالب اجرای طرح شهید سلیمانی کردیم که در این اقدام نیز بسیج جامعه پزشکی سپاه ناحیه سمنان همکاری لازم را با مرکز بهداشت و پایگاه‌های سلامت سطح شهرستان سمنان داشته و دارد.

وی گفت: مشاوره درزمینهٔ پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا نیز از دیگر اقداماتی است که به‌صورت مستمر انجام می‌شود.

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه ناحیه سمنان بیان کرد: در راستای اجرای طرح شهید رهنمون و اعزام اکیپ‌های پزشکی به مناطق محروم و کم برخوردار شهرستان سمنان این بار مقصد این اعزام محله‌های اسلامی سمنان است.

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه ناحیه سمنان تأکید کرد: بسیج جامعه پزشکی در طرح شهید رهنمون با هدف ارائه خدمات سلامت اعم از آموزش بهداشت و پیشگیری، درمان و مشاوره، ارائه الگوی مناسب از سبک زندگی اسلامی، هدفمند کردن ارائه خدمات بهداشتی و ایجاد مشارکت مردمی به مناطق محروم سمنان اعزام می‌شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها