نهاوند- فرماندار نهاوند با توجه به شیوع موج پنجم و فرارسیدن ایام محرم از اعمال و تشدید محدودیت‌ها از روز سه‌شنبه در نهاوند برای کنترل شیوع ویروس کرونا و عدم برگزاری تجمع‌ها خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۳۶۶۰
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۳

اعمال و تشدید محدودیت‌های کرونایی در نهاوند از روز سه‌شنبهبه گزارش خبرگزاری بسیج، مراد ناصری در جلسه ستاد پیشگیری، کنترل و مقابله با ویروس کرونا شهرستان نهاوند با توجه به شیوع موج پنجم و فرارسیدن ایام محرم از اعمال و تشدید محدودیت‌ها از روز سه‌شنبه در نهاوند برای کنترل شیوع ویروس کرونا و عدم برگزاری تجمع‌ها خبر داد و اظهار داشت: با توجه موقعیت جغرافیایی شهرستان و همجواری با شهرهای استان لرستان و کرمانشاه نیاز است مردم با درک و فهم بالای خود شرایط کرونا در شهرستان را مدیریت کنند.

وی افزود: مبادی ورودی و خروجی در کنترل راهور، هر گونه خودرو با پلاک غیربومی به جز پلاک‌های غیربومی با بیمه نهاوند اعمال قانون و جریمه شود.

فرماندار نهاوند تصریح کرد: سرکشی کامل از ادارات، بانک‌ها و اماکن دولتی برای رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و زدن ماسک بازرسی و نظارت شود.

وی بر تشکیل کمیته‌های بازرسی، نظارت و ساماندهی بازار، اصناف و اماکن عمومی و عدم برگزاری مراسم‌های عزا و عروسی تأکید کرد و افزود: اگر جدیت در نظارت نباشد، با توجه به ناپرهیزی برخی از مردم در برگزاری مراسم‌های و تجمع‌ها وضعیت شهرستان بحرانی‌تر می‌شود.

ناصری بیان داشت: استفاده از ماشین‌های سیار و آژیر هشدار در سطح شهر در پیک چهارم عملکرد خوبی داشته‌اند پیشنهاد می‌شود این روند تکرار شود همچنین طرح سردار سلیمانی نیز در شناسایی و کنترل کرونا در شهرستان کمک شایانی داشته که امیدواریم تداوم پیدا کند.

وی افزود:  جلوگیری از ازدحام و تجمع جمعیت در تشییع جنازه میت با حضور حداکثری بستگان برای خاکسپاری در ساعت مشخص انجام گیرد .

فرماندار نهاوند گفت: از کمیته اطلاع‌رسانی و اصحاب رسانه شهرستان، برای همراهی ستاد مقابله با کرونا شهرستان نهاوند به منظور آگاهی و فرهنگ‌سازی مردم تقدیر و تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات