خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
در آئین تقدیر از خبرنگاران به همت سپاه ناحیه ثارالله شیراز بیان شد:
سپاه ناحیه ثارالله شیراز طی مراسمی، از خبرنگاران فعال همکار در این ناحیه تقدیر کرد.
کد خبر: ۹۳۶۳۸۶۸
|
۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار محمدبهادر علیپور، فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز، در نشست خبری روز خبرنگار، در جمع اصحاب رسانه در شیراز، با گرامیداشت روز خبرنگار اظهار داشت: وظیفه اصلی خبرنگار، آگاهی بخشیدن به مردمی است.

وی با بیان اینکه با همه پیشرفت های علمی، شغل خبرنگار هرگز کهنه نمی شود، یا و خاطره شهید محسن خزایی شهید مدافع حرم و شهدای خبرنگار در حادثه منا را گرامی داشت.

علیپور، با یادآوری تلاش‌های خبرنگاران بخصوص در اقشار مختلف بسیج و در مبارزه با کرونا، تصریح کرد: خبرنگاران در همه زمانها و مکانها از جمله سال دفاع مقدس، محور مقاومت، سیل زلزله، و این روزها در عرصه مبارزه با کرونا و کمک مومنانه فعالند و نیاز به پشتیبانی دارند.

خبرنگاری شغلی سخت و زیان‌آور، و دارای جایگاهی ارزشمند است/ تقدیر از خبرنگار بسیج

حجت الاسلام مصطفوی نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه ثارالله هم ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: 17مرداد ماه، سالروز شهادت شهید صارمی را روز خبرنگار نام نهادند.

به گفته وی، خبرنگاری شغلی سخت و زیان آور، و در عین حال دارای جایگاهی ارزشمند است.

مصطفوی، نقش خیرنگار را در عصر ارتباطات، نقشی بااهمیت دانست و تصریح کرد: از آنجا که حرفه خبرنگاری با خبر در ارتباط است، پس باید دارای ویژگی‌هایی باشد تا مورد توجه مخاطبانش قرار گیرد.

خبرنگاری شغلی سخت و زیان‌آور، و دارای جایگاهی ارزشمند است/ تقدیر از خبرنگار بسیج

وی معتقد است که خبر خوب، باید خبری درست و صادق، صریح، روشن و بدون ابهام باشد؛ و خبرنگار کسی است که با به ذوق و سلیقه و استعداد خود، به جمع آوری، تهیه و تنظیم اخبار اقدام میکند، به عبارتی، چشم و گوش رسانه است و امانت داری همراه با رعایت مسائل شرعی همراه با حفظ آبروی افراد، از خصائص یک خبرنگار است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها