خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند:

رسانه‌ها باید با امیدبخشی و تولید محتوا توطئه دشمنان را خنثی کنند

نهاوند-فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: ناامید کردن مردم نسبت به انقلاب و آینده نظام از برنامه‌های دشمن است و رسانه‌ها هم در این بحث می‌توانند این برنامه دشمن را با امیدبخشی، نشاط اجتماعی و تولید محتوا خنثی کنند.
کد خبر: ۹۳۶۴۱۳۹
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۶

رسانه‌ها باید با امیدبخشی و تولید محتوا توطئه دشمنان را خنثی کنندبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی مختاری در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان نهاوند ضمن تسلیت ماه محرم و ایام عزای حسینی اظهار داشت: مجموعه خبرنگاران شهرستان و سپاه یک خانواده هستند.

وی افزود: هر قشری روزی متناسب با حرفه خود دارند و خبرنگاران هم ۱۷ مرداد ماه سالروز شهادت شهید محمود صارمی را روز خبرنگار می‌نامند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند تصریح کرد: سابقه خبرنگاری به سال‌های قبل و بعد انقلاب و حوادث مختلفی که شاهد آن بوده‌ایم  برمی‌گردد و خبرنگاران در عرصه‌های مختلف همیشه پای کار بوده‌اند و در تهیه خبر، روشنگری کرده‌اند و حتی از تقدیم جانشان در این راه کوتاهی نکرده‌اند و کارهای ارزشمندی را انجام داده‌اند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما مقتدرانه به گام دوم ورود پیدا کرده و هجمه‌های دشمنان علیه ایران اسلامی بیشتر شده است، افزود: دشمنان حالت تهاجمی در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران گرفته و قصد ناامید کردن مردم نسبت به نظام و انقلاب را دارند.

مختاری تصریح کرد: ناامید کردن مردم نسبت به انقلاب و آینده نظام یکی از برنامه‌های دشمن است و رسانه‌ها هم در این بحث می‌توانند این برنامه دشمن را با امیدبخشی، نشاط اجتماعی و تولید محتوا خنثی کنند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران افسران جنگ نرم هستند، گفت: اکنون که صدای انقلاب اسلامی ایران به گوش جهانیان رسیده است، کار شما خبرنگاران ارزشمند و سخت است و شما به عنوان سربازان خط مقدم جنگ نرم باید در مقابل دشمنان و توطئه‌های آنان بایستید و در بین مردم امیدآفرینی کنید.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند خطاب به رسانه‌ها اظهار داشت: انتظار می‌رود با تولید محتوا و اخبار با محتوای خوب به مقابله با تهاجمات دشمنان انقلاب بروید.

وی در ادامه در خصوص کمک‌های جهادگران در دوران کرونا گفت: سپاه و بسیج به عنوان میدان‌دار در همه عرصه‌ها حضور پررنگ داشته و به عنوان نیروهای مردمی به کمک مردم شتافته است.

مختاری از اجرای طرح شهید سلیمانی از اسفند ماه سال ۱۳۹۹ و از بکارگیری ۷۵۰ بسیجی خبر داد و گفت: این نیروها در حال حاضر هم مشغول فعالیت و کمک به مراکز واکسیناسیون در مراکز ۱۷ گانه هستند.

وی بیان داشت: در بحث کمک‌های مومنانه نیز تاکنون۱۳مرحله و توزیع۴۰ هزار بسته معیشتی در شهرستان اجرا شده است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به اینکه ۶ پروژه آبرسانی توسط سپاه در روستاهای شهرستان از جمله روستای توانه اجرا شد، اظهار داشت: در دهه ولایت۱۲۰رأس گوسفند، ۶ رأس دام سنگین، بیش از ۱۲هزار پرس غذا، پنج جهیزیه و ۵۰۰ بسته معیشتی و آزادسازی زندانیان نیز ۱۲میلیون تومان جمع‌آوری و توزیع شده است.

وی با اشاره به دهه امر به معروف و نهی از منکر گفت: دهه نخست محرم مصادف شده است با دهه امر به معروف و نهی از منکر، این دهه با شعار «قیام حسینی مردم‌ مطالبه گر و مسئولین پاسخگو»  نامگذاری شده است و در این دهه از فعالین این حوزه قدردانی خواهد شد.

مختاری افزود: همچنین ۳۱ مرداد ماه روز جهانی مساجد است که در این روز نیز از خادمان مساجد، ائمه جماعات، فعالین حوزه و تبلیغات تجلیل خواهد شد.

وی بیان داشت: هر روستایی از شهرستان نهاوند که مشکل آب شرب داشته باشد قرارگاه عمران پیشرفت سپاه آمادگی دارد که مشکل آبرسانی به این روستاها را حل کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات