تقدیر سپاه ناحیه دهلران از قهرمان طلایی المپیک جواد فروغی

فرمانده و پرسنل سپاه ناحیه دهلران با حضور در منزل پدری جواد فروغی ، از زحمات این قهرمان طلایی المپیک توکیو و پاسدار مدافع حرم و سلامت، تقدیر و تشکر بعمل آوردند.
کد خبر: ۹۳۶۴۲۵۸
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج ، ،سرهنگ آبدونی فرمانده سپاه ناحیه دهلران ،سرهنگ مرغزاری جانشین،حجت الاسلام حاجیان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه و سایر پرسنل سپاه ناحیه دهلران با حضور در منزل پدری جواد فروغی ، از زحمات این قهرمان طلایی المپیک توکیو و پاسدار مدافع حرم و سلامت، تقدیر و تشکر بعمل آوردند.

سرهنگ آبدونی ضمن  تقدیر از زحمات ایشان بابت اعتلای نام ایران و انقلاب در عرصه های جهانی افزود:قهرمانی و کسب مدال طلای المپیک، جواد فروغی را نمونه ای از جوانان پراستعداد شهرستان دهلران دانست و اظهار کرد: این فرزند شایسته مایه افتخار شهرستان است که توانست پرچم جمهوری اسلامی را با اقتدار برافرازد و امیدواریم جوانان مومن وانقلابی جامعه با الگو برداری از ایشان بتوانند افتخارات زیادی برای کشور به ارمغان آورند.

در ادامه این برنامه لوح تقدیر و هدیه ای به رسم یادبود به جواد فروغی  اهدا شد.

گفتنی است؛ جواد فروغی قهرمان تیم ملی تیراندازی ایران در رقابت‌های المپیک 2020 توکیو موفق به کسب مدال طلای رشته تیراندازی در بخش تپانچه 10 متر شد و این مدال ارزشمند برای اولین بار در تاریخ حضور ایران در رقابت‌های المپیک کسب شد.

ارسال نظرات