پویش مردمی هر خانه یک پرچم سیاه در شهرستان دهلران

فرمانده سپاه ناحیه دهلران:به مناسبت فرا رسیدن ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)،پویش مردمی هر خانه یک پرچم سیاه،در شهرستان دهلران انجام می گیرد.
کد خبر: ۹۳۶۴۰۰۴
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ آبدونی فرمانده سپاه ناحیه دهلران گفت: به مناسبت فرا رسیدن ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)،پویش مردمی هر خانه یک پرچم سیاه،در شهرستان دهلران انجام می گیرد.

سرهنگ علی آبدونی اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)،پویش مردمی هر خانه یک پرچم در شهرستان دهلران کار خود را آغاز کرد.

وی بیان کرد: در این پویش مردمی، سهم هر دهلرانی نصب یک پرچم عزا در ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان است.

فرمانده سپاه ناحیه دهلران گفت: این پویش مردمی با مشارکت گروه‌های جهادی بسیج، پایگاه‌های مقاومت بسیج، حلقات صالحین، هیئت‌های مذهبی، مساجد، محلات و عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در شهرستان حسینی دهلران اجرایی می‌شود.

آبدونی افزود: پویش مردمی هر خانه یک پرچم در طول ماه محرم در سطح مناطق شهری و روستایی شهرستان عملیاتی می‌شود.

وی گفت: با توجه به شرایط کرونایی و محدودیت‌های به وجود آمده در اثر شیوع این ویروس، سیمای محرم گونه شهرها و روستاها نیز باید تقویت شود که در این راستا این پویش مردمی راه‌اندازی شده است.

فرمانده سپاه ناحیه دهلران  بیان کرد: از مردم حسینی شهرستان دعوت می‌شود، طبق رسوم دیرینه سر در ساختمان‌ها، منازل و مجتمع‌های مسکونی خود را با پرچم‌ها و نشانه‌های عاشورایی تزئین کنند و در اجرای این پویش مردمی مشارکت و همکاری نمایند.

ارسال نظرات