برگزاری نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان دهلران

بمناسبت فرا رسیدن ایام محرم و آغاز دهه امر به معروف و نهی از منکر،نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دهلران با حضور اعضا در دفتر امام جمعه شهرستان دهلران برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۶۴۲۶۰
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج،بمناسبت فرا رسیدن ایام محرم و آغاز دهه امر به معروف و نهی از منکر،نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دهلران با حضور حجت الاسلام موسوی امام جمعه و رئیس ستاد، سرهنگ آبدونی فرمانده سپاه دهلران و دبیر ستاد،حجت الاسلام حسینی جانشین دادستان،حجت الاسلام المسلمین  حاجیان مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه و دیگر اعضا در دفتر امام جمعه شهرستان دهلران برگزار شد.

 امام جمعه دهلران گفت: در ماه خون بر شمشیر و ماه قیام برای احیاء اسلام ناب محمدی(ص)، ماه محرم هستیم،فلسفه قیام سید الشهداء (ع) احیای امر به معروف و نهی از منکر بود. ولایتمداری، امام شناسی و احیاء ارزش های اسلامی از اوجب واجبات است. امام واسطه فیض الهی است و هرکس امام را نشناخت، گمراه شد.

وی در ادامه به غربت امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: اگر کسی مظلوم باشد باید مظلومیت آن را  بیان کنیم و متاسفانه امروزه امر به معروف و نهی ازمنکر در جامعه ما مظلوم واقع شده است که باید بیشتر در این زمینه کار کرد.

ارسال نظرات