دیدار فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با ناحیه میامی

میامی _ فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شاهرود با فرمانده جدید ناحیه میامی دیدار و گفتگو کرد
کد خبر: ۹۳۶۴۲۶۱
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۷

به گزارش خبرنگار بسیج، در این جلسه سرهنگ محمد خوشقدم فرمانده سپاه ناحیه شاهرود به ضمن تبریک به فرمانده جدید ناحیه میامی درباره تقویت روابط دو ناحیه همسایه در شرق استان سمنان گفت: اتحاد و همدلی باید در اولویت برنامه های سپاه باشد.

وی افزود: امروزه دشمنان این نظام با استفاده از شبکه‌های ماهواره‌ای و رسانه های ارتباطی و ایجاد تفرقه و ناامنی سعی دارند که پیمان وحدت این ملت را با آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل(ره) از بین ببرند

فرمانده ناحیه شاهرود با بیان اینکه آغاز محرم و عزاداری سیدالشهدا نقشه های دشمنان را خنثی می کند تصریح کرد: در این ایام هنگامی که مردم با اوصاف اباعبدالله انس می گیرند و این امر باعث قوی شدن بعد روح و روان آنان می شود که خشونت و ناراحتی ظالمان را در پی دارد.

وی با اشاره به اینکه عزاداری امسال به همراه اطعام متفاوت از سال های گذشته است بیان کرد: در این ایام رعایت پروتکل های بهداشتی و دستور العمل در کلیه ابعاد هیأت من جمله پخت و پز ضرورت دارد.

خوشقدم با بیان اینکه برخی از سالمندان ، بیماران و پزشکان به دلیل شرایط موجود توانایی شرکت در این مجالس را ندارند خاطرنشان کرد: پخش زنده از طریق فضای مجازی بستر بهرمندی این افراد را در منازل و مراکز درمانی از سوگواری اباعبدالله فراهم می کند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار