خبرهای داغ:

در چهار شهرستان استان مراکز واکسيناسيون ايجاد مي شود

معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان گفت: در چهار شهرستان استان مراکز واکسيناسيون ايجاد مي شود.
کد خبر: ۹۳۶۴۶۴۷
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان؛ حجت الاسلام سيد محسن حسيني ديباجي مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در جلسه هماهنگي اجراي طرح شهيد سليماني که به صورت ويدئو کنفرانس با حضور فرماندهان نواحي در شهرستانها برگزار شد گفت:بسيج طلاب و همه ي بسيجيان بايد براي جلوگيري از شيوع بيماري کرونا تلاش کنند.

وي افزود: موج پنجم کرونا مشکلاتي را در کشور ايجاد کرده است و نياز است تا با همکاري بسيجيان بتوانيم اين مشکل را مديريت و برطرف کنيم.

سرهنگ پاسدار علي خالقيان معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در اين جلسه گفت: در گام بعدي طرح شهيد سليماني در چهار شهرستان استان مراکز واکسيناسيون ايجاد مي شود و در محلات آمار بيماران مبتلا به کرونا تدوين مي شود و براي اين افراد کمک هاي دارويي و غذايي انجام مي شود.

وي افزود: با تمام توان و تجهيزات و امکانات براي همکاري با دانشگاه هاي علوم پزشکي استان براي قطع زنجيره کرونا بايد تلاش کنيم و در اين راستان بسيج اقشار و ناحيه دانشجويي بايد فعاليت مهم تري داشته باشند.

ايشان تصريح کرد: امروز مسئله اصلي کشور کرونا است و باتوجه به تاکيدات مقام معظم رهبري بايد تلاش کنيم تا هرچه زودتر شاهد مديريت بهتر بيماري کرونا در استان و کشور باشيم.

دکتر جندقي معاون بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکي سمنان در اين جلسه گفت: متاسفانه استان سمنان مانند کشور در شرايط خوبي در خصوص بيماري کرونا قرار ندارد و نياز است تا با هم افزايي با دستگاه هاي مختلف بتوانيم اين بيماري را در موج پنجم به خوبي مهار کنيم.

وي افزود: هدف ما در اين مرحله بيماريابي فعال است که اين موضوع مورد تاکيد بهري نيز بوده است و در خصوص واکسيناسيون نيز بايد هر چه زودتر واکسيناسيون گروه هاي هدف انجام شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار