خبرهای داغ:

طرح شهيد سليماني در استان سمنان استمرار مي يابد

معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان گفت: طرح شهيد سليماني در استان سمنان استمرار مي يابد.
کد خبر: ۹۳۶۴۳۳۰
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۵

به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان؛ سرهنگ پاسدار علي خالقيان معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در جلسه هماهنگي طرح شهيد سليماني که به صورت ويدئو کنفرانس با حضور فرماندهان نواحي در شهرستان ها برگزار شد با اشاره به منويات مقام معظم رهبري در خصوص استمرار طرح شهيد سليماني و دستور فرمانده کل سپاه پاسداران براي استمرار اين طرح گفت: امروز مسئله اصلي در سپاه بيماري کرونا است و تمامي مراسمات بايد با رعايت کامل پروتکل هاي بهداشتي انجام شود.

ايشان تصريح کرد: طرح شهيد سليماني در استان سمنان استمرار مي يابد و در راستاي اين طرح ، 4 مرکز واکسيناسيون در 4 شهرستان استان سمنان راه اندازي مي شود.

سرهنگ خالقيان ادامه داد: مراکز واکسيناسيون سپاه در شهرستان ها بايد به بهترين نحو به مردم خدمات ارائه کنند و نمونه باشند که در اين رستا بايد با همکاري دانشگاه هاي علوم پزشکي سمنان و شاهرود و ظرفيت هاي شهرستاني تا شنبه اين مراکز در چهار شهرستان ايجاد شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان گفت: موضوع مواسات با تاکيد بر مسجد محوري بايد ادامه يابد و براي افرادي که قرنطينه خانگي هستند مواد غذايي تهيه شود تا از شيوع کرونا جلوگيري شود.

سرهنگ ديابي معاون درمان و سلامت زيستي سپاه استان نيز در اين جلسه ضمن گزارشي از شيوع کرونا در استان سمنان گفت: باتوجه به حجم وسيع جغرافياي استان و عبور و مرور زياد از استان سمنان متاسفانه وضعيت استان قرمز شده است و تلاش مي کنيم تا با همکاري با دانشگاه هاي علوم پزشکي و استمرار طرح شهيد سليماني بتوانيم از پيک پنجم کرونا عبور کنيم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار