خبرهای داغ:
دبیرجبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان قزوین؛

مقابله نرم افزاری با دشمن و تسلط بر قلب ها، درس مکتب حسین(ع) است

حجت الاسلام خضری گفت: سیدالشهدا این را به جبهه حق آموخت که مقابله نرم افزاری با جبهه باطل داشته باشند که در این جنگ باید روی ذهن ها و قلوب اثرگذار باشند.
کد خبر: ۹۳۶۴۸۵۶
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قزوین، حجت السلام والمسلمین سید مهدی خضری به مناسبت شب ششم محرم درجمع عزاداران حسینی در هیئت حسین جان قزوین بیان کرد: در نبرد امام حسین(ع) با لشکر یزید، یک غلبه سخت افزاری و یک غلبه نرم افزاری وجود داشت، سیدالشهدا به لحاظ سخت افزار چیزی نداشت و برنامه غلبه نرم افزاری بود.

دبیرجبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان قزوین گفت: سیدالشهدا این را به جبهه حق آموخت که مقابله نرم افزاری با جبهه باطل داشته باشند که در این جنگ باید روی ذهن ها و قلوب اثرگذار باشند.

حجت السلام خضری ضمن اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری افزود: برای انتقام خون حاج قاسم همین غلبه نرم افزاری یعنی تصرف بر دل ها و قلوب کافی است.

امام جمعه موقت قزوین تصریح کرد:
امام حسین علیه السلام به تعبیر غربی ها، مردی است که بعد از هزار سال با مراسمات اربعین رکورد می زند و خود شیعه برای رسیدن به ظهور باید غلبه نرم افزاری پیدا کند که این امر هر روز هم در حال پیشرفت است.

دبیرجبهه فرهنگی انقلاب اسلامی قزوین گفت: امروز شیعه در دل ادیان است و همه مذاهب مدیون امام حسین علیه السلام هستند و وارث نوح، موسی، ابراهيم و عیسی سیدالشهدا است که حقیقت عبودیت را حفظ کرده است.

امام جمعه موقت قزوین ضمن اشاره به غلبه نرم افزاری بر دشمن بیان کرد: امروز، جنگ، نامتقارن است یعنی عده در مقابل دشمن کم است، کار اثرگذار و موشک نقطه زن برای مقابله لازم است و این جنگ، جنگ عزم ها و اراده هاست.

دبیرجبهه انقلاب اسلامی قزوین ضمن اشاره به شناخت ابزار جنگ نرم، تاکید کرد: قدرت بیان که امروز مسیر حق را تبین می کند، نیاز به ذهن فعال و زبان گویا دارد.

حجت السلام خضری ادامه داد: قدرت و روحیه تسلیم ناپذیری و مقاومت در برابر زیاده خواهی دشمنان، درس سیداشهداء به ما است و وظیفه ما الگوبرداری از این فلسفه است.

امام جمعه موقت قزوین در پایان تاکید کرد: قدرت افشاگری و حقیقت نمایی قدرتی است که باید این جرأت را داشته باشیم که چهره نفاق را روشن کنيم و ظالمین عالم را رسوا کنیم و این قدرت به تأسی از امام حسین علیه السلام گرفته شده و ایشان با اهل بیت خود این افشاگری را انجام داده و چهره مزور دشمن را برای همگان روشن کرده است.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها