خبرهای داغ:
رییس سازمان بسیج هنرمندان خراسان شمالی گفت: بیش از دو هزار ۵۰۰ هنرمند در قالب ۸ رشته هنری و انجمن فرهنگی و هنری در سازمان بسیج هنرمندان استان فعالیت می‌کنند..
کد خبر: ۹۳۶۴۸۶۲
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۱

 رییس سازمان بسیج هنرمندان خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: گفت: بیش از دو هزار ۵۰۰ هنرمند در قالب ۸ رشته هنری و انجمن فرهنگی و هنری در سازمان بسیج هنرمندان استان فعالیت می‌کنند..

جواد اسماعیل زاده گفت: جوانان امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند الگوهای وارسته هستند و شهید آوینی مظهر هنرمند بسیجی متعهد است.

 

وی یادآور شد: با توجه به پیچیدگی‌های عرصه‌های اجتماعی و ارتباطی اگر شبکه منسجم فرهنگ و هنر به‌ویژه شبکه هنرمندان انقلابی و بسیجی شکل نگیرد نمی‌توانیم به اهداف عالی انقلاب در این عرصه برسیم که در همین رابطه ساختارهای ارتباطی میان هنرمندان بسیجی در خراسان شمالی ایجادشده است.

 

رئیس سازمان بسیج هنرمندان خراسان شمالی گفت: شبکه‌سازی هنرمندان انقلابی در قالب شبکه هنر و ادب بسیج در حال انجام است که در صورت تحقق کامل این هدف می‌توانیم به برکات‌ و موفقیت‌های بیشتری در راستای بیانیه گام دوم انقلاب برسیم.

 

وی با ابراز این‌که سازمان بسیج هنرمندان به دنبال کادرسازی و توانمندسازی نیروهای انقلابی است، گفت: بعد از آموزش به سمت تولید اثر و نقش‌آفرینی در عرصه‌های داخلی و خارجی حرکت می‌کنیم..

 

اسماعیل زاده بابیان این‌که در گام دوم انقلاب، هر فرصتی می‌تواند در ایفای مسئولیت‌های هنرمند بسیجی موردتوجه قرار گیرد تا دوشادوش ملت شریف ایران اسلامی تکلیف خویش را به خوبی ادا نماید خاطرنشان کرد: گام دوم انقلاب یکی از ضرورت‌ها و محورهای اصلی است که توسط رهبر انقلاب اسلامی ابلاغ‌شده و سازمان بسیج هنرمندان خراسان شمالی به‌عنوان یکی از سازمان‌های جوان کشور با توجه به این‌که مخاطب بخش قابل‌توجهی از بیانیه گام دوم انقلاب جوانان هستند، نقش و رسالت خود را در این بیانیه شناسایی کرده و در راستای رهنمودهای ایشان گام برخواهد داشت.
رییس سازمان بسیج هنرمندان استان خراسان شمالی با اذعان به این‌که امروز هنرمندان بسیجی در خط مقدم جنگ نرم دشمن قرار دارند، افزود: هنرمند بسیجی بر خود وظیفه می‌داند هنر خویش را برای احیای ارزش‌های اسلام ناب محمدی(ص) و تحقق آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و اجرای فرامین رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی به کار بندد.

 

وی ابراز داشت: هنرمندان نقش مهمی در ادامه راه شهید آوینی و ترویج فرهنگ و هنر اسلامی و تولید آثار فاخر هنری دارند که این امر بهترین راه و ابزار در راستای بیانیه گام دوم انقلاب و ترویج فرهنگ دینی و ارزش‌های اسلامی و انتقال آن به نسل جوان با بهره‌گیری از قالب‌های هنری است .

اسماعیل زاده عنوان کرد: سازمان بسیج هنرمندان استان خراسان شمالی مصمم است فعالیت‌های سال جدید را با جدیت بیشتر در راستای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها در حوزه هنر در پیش گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها