خبرهای داغ:

از برگزاری مسابقه نقاشی تا اجرای برنامه حفاظت در محله اسلامی کریم اهل بیت سرخه

همزمان با دهه اول محرم مسابقه نقاشی همراه با طرح حفاظت از مراسم عزاداری در محله اسلامی کریم اهل بیت سرخه سرخه برگزار می شود.
کد خبر: ۹۳۶۴۹۳۶
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با دهه اول محرم ویژه برنامه های متنوعی به همت بسیجیان محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) در راستای زنده نگه داشتن عظمت و شکوه ماه محرم و صفر در حال برگزاری است.

محمدرضا جلال فرمانده پایگاه امام حسن مجتبی و از هیئت امنا محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) در گفتگو با خبرنگار ما در سرخه اظهار کرد: به مناسبت ایام شهادت امام حسین (ع) و یارانش مسابقه نقاشی کودکان عاشورایی به همت محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) با هدف تداعی واقعه کربلا و آنچه بر امام حسین (ع) و خاندانش در روز عاشورا و تاسوعا گذشت در حال برگزاری است.
وی افزود: کودکان در رده سنی 4 تا 12 می توانند نقاشی های خود را با محوریت عاشورا در برگه 4A ترسیم و هرشب بعداز مراسم عزادری مقابل مسجد امام حسن مجتبی (ع) برگه های خود را تحویل دهند.

عضو هیئت امنا محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) در ادامه اضافه کرد: با هدف برگزاری هرچه بهتر مراسم عزاداری برنامه حفاظت و تامین امنیت مراسم عزاداران حسینی با حضور پرشور نوجوانان بسيجي پایگاه امام حسن مجتبی (ع) سرخه در محله کریم اهل بیت (ع) از شب اول محرم به مدت ۱۳شب برپا می شود.

جلال در خاتمه گفت: همچنین در تهیه و توزیع غذای گرم به نیت سرور و سالار شهیدان بسيجيان پایگاه امام حسن مجتبی (ع) همکاری های لازم را دارند. البته در پخت غذا و توزیع آن دستورالعمل های بهداشتی به خوبی رعایت می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار