با هدف اجرای هرچه بهتر برنامه ها در روز جهانی مسجد جلسه هماهنگی با حضور فرماده سپاه ناحیه سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۶۵۰۱۵
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ با نزدیک شدن به سی ام مرداد ماه روز جهانی مسجد جلسه برنامه ریزی و هماهنگی در جهت اجرای هرچه بهتر برنامه در این در سالن جلسات ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرخه با حضور سرگرد مهدی ادهم فرمانده و دیگر مسولین با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.

سرگرد مهدی ادهم در این جلسه ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) اظهار کرد: مسجد، نمادی استوار از تمدن اسلامی در طول تاریخ بوده و ارزش و اعتبار خود را میان مسلمانان حفظ کرده است. در این میان، دوران صدر اسلام، درخشان ترین دوره در طول حیات مساجد است؛ چرا که در آن زمان، مسجد نه صرفاً محل عبادت، که محل فعالیت های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، قضایی و نظامی به شمار می آمد.

وی افزود: مسجد، محل گردهمایی مسلمانان و تجلی گاه پرشکوه انسجام و یک پارچگی ملت مسلمان است. مسجد، حافظ سلامت دین و جامعه است و نمایش وحدت و همدلی نمازگزاران، بقای اسلام را تضمین می کند. حضور نمازگزاران در مسجد، امید دشمنان اسلام را به ناامیدی بدل می سازد.

در ادامه  در خصوص اهمیت مسجد در فرهنگ دینی ما، لزوم ارتقاء منزلت مسجد در جامعه، تکریم ارکان مسجد، پیش بینی برنامه های ابتکاری و خلاقانه بحث و تبادل نظر شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها