خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان همدان خبر داد
همدان-فرمانده انتظامی استان همدان از شناسایی و دستگیری سارق اماکن خصوصی و کشف ۵۲ فقره سرقت خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۵۰۱۸
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۹
کشف ۵۲ فقره سرقت در همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سلمان امیری در جمع خبرنگاران بیان داشت: در پی وقوع  چند فقره سرقت باغات در سطح شهرستان همدان که سارق پس از تخریب درب و یا بریدن قفل خانه باغات، اقدام به سرقت اموالی از قبیل:کفکش، آهن الات و. می‌کرد، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های انجام شده مشخص شد، سرقت‌ها در یک ساعت مشخصی به خصوص ساعات پایانی شب صورت می‌گیرد که کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام روش‌های علمی و نوین کشف جرم در کمتر از چند روز متهم که ساکن  یکی از روستا‌های اطراف همدان بود را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان همدان اظهار داشت: نامبرده در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و پس از  انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات و بازجویی‌های فنی و تخصصی و در مواجهه با دلایل و مستندات، به ۵۲ فقره سرقت اماکن خصوصی و باغات به ارزش تقریبی ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال اعتراف کرد و تمام محل‌های سرقت و مال باختگان شناسایی شدند.

وی افزود: در این راستا در یک عملیات مجزا، دو خریدار اموال مسروقه نیز دستگیر و در بازرسی از منازل نامبردگان، اموال مسروقه کشف و تحویل مال باختگان شد.

سردار امیری با تقدیر و تشکر از کارکنان پلیس آگاهی که با شناسایی و دستگیری این سارق، دل شهروندان متضرر را شاد کردند، گفت: لازم است شهروندان، از رها کردن وسایل با ارزش در داخل باغ و اماکن خودداری کنند.

*جمع آوری معتادان متجاهر، در اجرای طرح پاکسازی شبانه در همدان

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان نیز گفت: از آنجایی که یکی از دغدغه‌ها و مطالبه مردمی در حوزه امنیت اجتماعی جمع‌آوری معتادان متجاهر و پاکسازی اماکن عمومی و تفرجگاه‌های از وجود این دسته از افراد است، پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با همکاری یگان امداد اقدام به اجرای طرح پاکسازی و دستگیری معتادان متجاهر شهر همدان در شب گذشته کرد.

سرهنگ هادی نجفی صالح افزود: در اجرای این طرح، ۵۲ نفر دستگیر و پس از غربالگری به مراکز ماده ۱۵ و ۱۶ تحویل شدند.

وی بیان داشت: جمع‌آوری معتادان متجاهر به عنوان یک اولویت ماموریتی اصلی در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار دارد که در این راستا توفیقات قابل توجهی حاصل شده ست.

انتهای پیام/
ارسال نظرات