خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر خبر داد
همدان-فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف ۱۰ تن آرد قاچاق توسط ماموران کلانتری ۱۲ این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۴۳۳۱
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۲
کشف ۱۰ تن آرد قاچاق در ملایرسرهنگ محمدباقر سلگی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان بیان داشت: ماموران کلانتری ۱۲ شهرستان ملایر در راستای مبارزه با قاچاق کالا‌های اساسی و انجام اقدامات همه جانبه، از قاچاق آرد به وسیله یک دستگاه کامیون مطلع شدند.

وی افزود: در رصد‌های اطلاعاتی مشخص شد، دو نفر از قاچاقچیان با این خودرو اقدام به انتقال محموله‌های آرد خارج از شبکه می‌کنند که بررسی موضوع در دستور کار قرار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر بیان کرد: با گشت زنی‌های هدفمند موقعیت این کامیون شناسایی و در یک اقدام ضربتی به همراه کارشناسان اداره صمت در بازرسی از آن، ۱۰ تن آرد گندم قاچاق که ارزش آن برابر نظر کارشناسان ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده، کشف و دو متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی گفت: نیروی انتظامی آمادگی کامل دارد با افراد واسطه‌گر و سودجو که باعث ایجاد اختلال در زنجیره توزیع اقلام اساسی مردم می‌شود برخورد کند که در این راستا از شهروندان درخواست داریم در صورت اطلاع از اخباری این چنین، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

*دستگیری سارقان موتورسیکلت و کشف ۵ فقره سرقت در ملایر

سلگی گفت: به دنبال وقوع سرقت موتور سیکلت در شهرستان ملایر، ماموران کلانتری ۱۲ این شهرستان با ۷۲ ساعت کار اطلاعاتی دقیق دو سارق را که به وسیله یک دستگاه خودروی سواری دارای پلاک مخدوش اقدام به سرقت موتورسیکلت می‌کردند را شناسایی کردند.

وی افزود: با تلاش ماموران انتظامی، سارقان حین سرقت یک دستگاه موتورسیکلت در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در بازجویی‌های فنی و تخصصی، به ۵ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کردند که در بازرسی از مخفیگاه آنان یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه به ارزش  ۲۵۰ میلیون ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر در پایان با اشاره به این که متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، تصریح کرد: پلیس با هوشمندی و قاطعیت با هر گونه اقدام مجرمانه برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات