مردم گیلان در رزمایش مواسات دوران دفاع مقدس را تداعی کردند

نماینده، ولی فقیه در استان گیلان با قدردانی از عملکرد مناسب گیلان در رزمایش مواسات کمک مؤمنانه گفت: مردم گیلان به یاد ایام دفاع مقدس اوج وفا و همدلی خود را بار دیگر به جهانیان نشان دادند.
کد خبر: ۹۳۶۵۰۲۰
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، عصر امروز رزمایش کمک‌های مؤمنانه هم‌زمان با ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در سپاه ناحیه مرکزی رشت برگزار شد.

نماینده، ولی فقیه در استان گیلان در این مراسم با بیان اینکه مردم در ایام کرونا وفا و همدلی خود را معنا کردند، اظهار کرد: کرونا روز‌های سختی را برای مردم و کسبه‌ها در این شرایط سخت اقتصادی رقم‌زده است، ولی مردم و خیرین با کمک‌های بی‌شائبه خود حماسه‌ای عظیم در غالب رزمایش مواسات رقم زدند.

آیت‌الله رسول فلاحتی با قدردانی از عملکرد مناسب گیلان در رزمایش مواسات کمک مؤمنانه گفت: گیلان همواره یکی از استان‌های درگیر با ویروس کرونا بوده و در این مدت عزیزان بسیاری در این استان شغل خود را از دست دادند، ولی مردم گیلان به یاد ایام دفاع مقدس اوج وفا و همدلی خود را بار دیگر به جهانیان نشان دادند.

وی با درخواست از هیئت‌های مذهبی در خصوص رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در ایام کرونا بیان کرد: ماه محرم ما اندوه برای سیدالشهدا بوده و هیئت‌های عزاداری در طول ایام کرونا چه در رزمایش مواسات و چه در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بسیار خوب عمل کردند.

انتهالی پیام/
ارسال نظرات