به گفته مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان توزیع و تهیه بسته‌های معیشتی در این استان ادامه داشته و امروز هم ۶ هزار بسته معیشتی در گیلان و در بین نیازمندان توزیع می‌شو‌د
کد خبر: ۹۳۶۰۷۶۱
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، مرحله دوم کمک‌های مؤمنانه ظهر امروز با همکاری سپاه قدس استان گیلان برای کمک به مردم شریف خوزستان به این استان ارسال شد.

مسؤول بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مردم گیلان وفا و همدلی خود را به مردم خوزستان نشان داده‌اند، اظهار کرد: مردم گیلان همیشه برای کمک به هم‌وطنان پای‌کار هستند و امروز هم ۹۰  میلیارد ریال به مردم خوزستان کمک کردند.

احمد ابراهیمی با اشاره ارسال ۹۲ کانتینر آب در مرحله دوم توسط سپاه قدس گیلان به استان خوزستان گفت: در مرحله اول ۱۴۳ کانتینر و در مرحله دوم نیز ۹۲ کانتینر به همراه ۶۰ هزار لیتر آب‌معدنی نیز در مرحله دوم برای کمک به مردم خوزستان ارسال شد.

وی با اشاره به توزیع بسته‌های معیشتی در بین مردم خوزستان و نیازمندان گیلانی افزود: مردم گیلان در این اوضاع اقتصادی ۹ میلیارد تومان کمک کردند که یک میلیارد برای مردم خوزستان و هشت میلیارد باقی‌مانده نیز متعلق به نیازمندان در سطح گیلان است.

به گفته مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان توزیع و تهیه بسته‌های معیشتی در این استان ادامه داشته و امروز هم ۶ هزار بسته معیشتی در گیلان و در بین نیازمندان توزیع می‌شو‌د.

اجرای  ۱۱۰ برنامه معاونت راهیان نور سپاه قدس در گیلان

معاون اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه قدس گیلان نیز در این جلسه با بیان اینکه خدمت و کمک مؤمنانه از صدر اسلام تاکنون وجود داشته است، اظهار کرد: یکی از فرهنگ‌های رایج در دین مبین اسلام و شیعه انجام کمک‌های مؤمنانه بوده است و این فرهنگ تاکنون در بین کشور‌های اسلامی و شیعی وجود داشته است.

ستیزه، با اشاره به اجرای ۱۱۰ برنامه معاونت راهیان نور سپاه قدس گیلان در دهه ولایت گفت: در این ایام برنامه‌های مختلفی در تمامی شهر‌های استان برگزار و در آن به فرهنگ غدیر و توجه به ولایت تأکید شده است.

وی از توزیع ۶ هزار بسته معیشتی در گیلان توسط سپاه قدس گیلان بیان کرد: با کمک خیرین دو هزار رأس گوسفند در روز عید قربان،   هزار بسته معیشتی در استان توزیع و همچنین در روز عید غدیر هم غذای نذری در این استان توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات