برگزاری رزمایش بزرگ مواسات در روز اربعین

فرمانده سپاه گیلان یکی از برنامه‌های سپاه را برگزاری رزمایش بسیار بزرگ مواسات در ایام اربعین دانست و گفت: برنامه بعدی سپاه قدس گیلان در روز اربعین بوده و در این روز رزمایش مواسات بسیار بزرگی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۶۵۰۱۹
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، عصر امروز رزمایش کمک‌های مؤمنانه هم‌زمان با ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در سپاه ناحیه مرکزی رشت برگزار شد.

فرمانده سپاه گیلان در این مراسم با بیان اینکه سپاه پاسداران تا پایان کرونا در کنار مردم است، اظهار کرد: یکی وظایف و اهداف سپاه پاسداران حمایت از مردم در بحران بوده و به این منظور این نهاد انقلابی تا پایان کرونا در کنار مردم، کادر درمان و نیازمندان است.

سردار محمد عبدالله پور با اشاره به ادامه‌دار بودن روند رزمایش مواسات در گیلان گفت: مردم و خیرین الحق که در یک سال و نیم گذشته جهاد کرده و با کمک‌های بی‌شائبه خود حماسه‌ای عظیم را رقم زدند.

وی از پخت ۷۲ هزار پرس غذای گرم در گیلان خبر داد و افزود: به نیت ۷۲ شهید صحرای کربلا، با همت مردم، خیرین، سپاه و پایگاه‌های بسیج در روز تاسوعا و عاشورا ۷۲ هزار پرس غذای گرم در بین مردم و نیازمندان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات