به گفته رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان، خیرین نیک‌اندیشی که می‌خواهند در این گلریزان رسانه‌ای شرکت کنند می‌توانند مبالغ نقدی خود را به شماره 6273817010122301 به نام «گروه جهادی شهدای رسانه» واریز کنند.
کد خبر: ۹۳۷۰۱۳۴
|
۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲
  • به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، مهدی پارسا امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت حرفه‌ای اصحاب رسانه در حوزه اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی اظهار کرد: اصحاب رسانه همواره سربازان خط مقدم جبهه فرهنگ بوده و پیشگامی در فعالیت‌های جهادی در راستای فرهنگ‌سازی را از رسالت حرفه‌ای خود قلمداد می‌کنند.

    وی با بیان اینکه اصحاب رسانه این بار به نیابت از زیارت امام حسین علیه السلام در اربعین، تصمیم به مشارکت در آزادسازی زندانیان جرایم نقدی دارند، گفت: خبرنگاران استان گیلان این‌بار در یک اقدام جهادی در آستانه اربعین سید و سالار شهیدان (ع) پای در مسیر گره‌گشایی برداشتند تا با گلریزان رسانه‌ای بتوانند زندانیان جرایم نقدی را از بند زندان آزاد کنند.

    رئیس بسیج رسانه استان گیلان با اشاره به اهمیت فرهنگ‌سازی و نهادینه کردن فرهنگ جهادی به عنوان یکی از ویژگی‌های شاخص اصحاب رسانه افزود: اصحاب رسانه استان گیلان اگرچه خود به لحاظ مادی جزو اقشار پردرآمد جامعه محسوب نمی‌شوند، اما با اندک درآمد خود نیز در صدد باز کردن مسیر آزادی زندانیان بوده تا با پیروی از مولای خود اباعبدالله (ع) در مسیر حریت و آزادگی گام بردارند.

    پارسا با بیان اینکه بسیج رسانه استان گیلان با ایجاد پویش «نذر آزادی» بستر گلریزان یک ماهه اصحاب رسانه را فراهم کرده است، تصریح کرد: اصحاب رسانه و همه خیرین نیک اندیشی که می‌خواهند در این گلریزان رسانه‌ای شرکت کنند می‌توانند مبالغ نقدی خود را به شماره ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۱۲۲۳۰۱ به نام «گروه جهادی شهدای رسانه» واریز و دستگیر کسانی باشند که چشم به راه کمک خیرین هستند.

    انتهای پیام/
ارسال نظرات