زاهدان/ بیستمین دوره مسابقات نیمه نهایی خواهران شاغل در سپاه سلمان با شرکت بیش از 35 خواهر کادر و پاسدار استان سیستان و بلوچستان در زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۶۵۰۷۶
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۲

سرگرد پاسدار حسین وجدانی در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان  ضمن تسلیت ایام سوگواری و عزاداری سرور و سالار شهیدان گفت: بیستمین دوره مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم خواهران شاغل در سپاه سلمان  با شرکت بیش از 35 نفر در حسیسنیه عاشقان ثار الله  در زاهدان برگزار شد.

مدیر فرهنگی و تبلیغات سپاه سلمان افزود: این دوره از مسابقات ویژ خواهران شاغل با عضویت رسمی،  پیمانی نظامی، بسیجی تمام وقت، بسیجی  طرح امنیت اجرا شده است.

وی با اشاره به این مطلب که این دوره از مسابقات در 3 رشته حفظ، قرائت و درک مفاهیم  و نکات تفضیلی برگزار شده است، ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا استقبال خواهران نسبت به سالهای  گذشته تغییر نکرده و در بعضی موارد هم بیشتر شده است.

این مسئول هدف از برگزاری مسابقات قرآنی را انس و الفت  بیشتر با عطیه الهی قرآن کریم برشمرد که در این راستا قدمهای مثبتی برداشته شود تصریح کرد: در هر رشته از این مسابقات خواهرانی که نمره با لای 70 را کسب کنند در رتبه بندی استانی قرار خواهند گرفت.

وجدانی اظهار داشت: در رشته های قرائت و حفظ، فیلم نفرات برتر به معاونت فرهنگی و تبلیغات ستاد کل سپاه ارسال  و بعد از ارزیابی مجدد هیئت داوران افرادی که حائز شرایط لازم باشند و در نمودار کشوری امتیاز لازم را کسب کنند جهت شرکت در مرحله نهایی دعوت خواهند کرد.

 

ارسال نظرات