عزاداری سالار شهیدان توسط حوزه نرجس خاتون ناحیه مرکزی یزد

حوزه نرجس خاتون ناحیه مرکزی با دعوت از خانم رفیعی در حسینیه بزرگ محمودآباد مجلس عزاداری سیدالشهدا را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار کرد.
کد خبر: ۹۳۶۵۱۳۳
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: رفیعی گفت: آرامش نیاز طبیعی انسان است. اما انسان‌ها برای رسیدن به آرامش دو راه را برمی گزینند. دسته‌ای به همین دل خوش می‌کنند که خود و خانواده شان در آسایش باشند، اما گروهی دیگر همه‌ی بندگان خدا را خانواده خود می‌دانند و دایره محبتشان را به اندازه همه‌ی انسان‌ها می‌گسترانند.
وی اظهار داشت: دسته اول آرامش را در آسایش می‌بینند و دسته دوم آرامش را در دردمندی و دغدغه داری می‌بینند. دغدغه‌ی آرامش همه‌ی انسان ها. بر اساس همین دردمندی است که اباعبدالله (ع) پیشنهاد اطرافیان را نمی‌پذیرد و به آرامش و امنیت مکه یا یمن یا قلعه‌های تسخیر ناپذیر راضی نمی‌شود.
رفیهی افزود: امام در دوراهی پای می‌گذارد که از پیش می‌توان بوی خطر را از آن شنید؛ هرچند در این حرکت حجتی شرعی و عقلی وجود دارد: دعوت کوفیان.
وی تصریح کرد: دایره محبت امام حسین (ع) آن چنان گسترده است که مردم رنگارنگ روزگارش را در حلقه‌ی اصحابش جای می‌دهد: زهیر عثمانی، وهب نصرانی، سعدین حارث خارجی. کاروان حسین (ع) با ورود به کربلا این دشت را آرامشگاهی می‌کند به پهنه‌ی همه‌ی مردمان و روزگاران.
ارسال نظرات