فرمانده سپاه ناحیه دره شهر؛

کمک گروههای جهادی بسیج به کادر درمانی ادامه دارد/بسیج لبیک گوی دستور فرمانده کل قواست

در ادامه طرح شهید سلیمانی، سپاه ناحیه دره شهر در گام پنجم این طرح نسبت به معرفی تعداد حدود ۳۰ نفر از بسیجیان جهت انجام واکسیناسیون اقدام نموده که هم اکنون در مرکز تجمیعی کمک کار پرسنل این مرکز می باشند.
کد خبر: ۹۳۶۵۱۸۸
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار رحمانی فرمانده سپاه ناحیه دره شهر گفت : در ادامه طرح شهید سلیمانی و در راستای مبارزه با ویروس کرونا، سپاه ناحیه دره شهر در گام پنجم این طرح نسبت به معرفی تعداد حدود ۳۰ نفر از بسیجیان جهت انجام واکسیناسیون اقدام نموده که هم اکنون در مرکز تجمیعی کمک کار پرسنل این مرکز می باشند .

وی افزود: همچنین با توجه به رصد شرایط و کمک به کادر درمانی و نیروهای خدماتی و عوامل نگهبانی  بیمارستان، تعداد۲۰نفر  از بسیجیان جهادی در قالب طرح مذکور سازماندهی شده و با همکاری بسیج سازندگی و بسیج جامعه پزشکی در حال خدمات رسانی به بیماران کرونایی می باشند.

 با رایزنی و تلاش فرماندهی سپاه دره شهر تعداد ۲۰ کپسول اکسیژن از بهداری سپاه استان تهیه و تحویل بیمارستان گردید.

  رحمانی بیان کرد:سالن ورزشی۹ دی سپاه بعنوان نقاهتگاه در نظر گرفته شده و حدود ۶۰ درصد تجهیز شده و در صورت اعلام نیاز شبکه بهداشت و درمان شهرستان و در صورت تامین کادر درمان و تجهیزات پزشکی  می تواند به بیماران کرونایی خدمات رسانی نماید.

 فرمانده سپاه ناحیه دره شهر ادامه داد: همچنین بخاطر کمک به وضعیت اسفناک معیشتی تعدادی از خانواده های فقیر گرفتار کرونا، با کمک خیرین،هیئت مذهبی امام حسن مجتبی (علیه السلام ) و گروههای جهادی و مجمع جهادگران تعدادی سبد غذایی تهیه و چندین راس گوسفند خریداری و پس از ذبح به خانواده های درگیر کرونا تحویل شده است.

 وی افزود:همه پایگاههای مقاومت و بسیجیان عزیز ضمن لبیک به دستور فرمانده معظم کل قوا مبنی بر کمک به کنترل این ویروس،در محلات مختلف ضمن شناسایی خانواده های گرفتار بی بضاعت  و رصد وضعیت سلامت و معیشت آنان  با استفاده از توان خیرین و کمکهای مردمی در راستای معرفی به مراکز درمانی و تامین سبد غذایی برای آنان اقدام نمایند.

 وی ادامه داد:انتظار می رود هیئت های مذهبی ضمن رعایت همه پروتکل های بهداشتی از ایجاد هجمه به عزاداریهای ابا عبدالله الحسین(ع) توسط افراد مغرض جلوگیری نمایند.

رحمانی گفت: از همه همشهریان انتظار داریم ضمن رعایت پروتکل ها و نظارت بر رفتار اعضای خانواده خود از خروج بدون ماسک از منزل خودداری نمایند.متاسفانه بارها مشاهده گردیده افراد مبتلا بدون توجه به حفظ جان دیگران آزادانه در سطح شهر تردد می نمایند و زمینه ابتلای دیگران را رقم می زنند.

 رحمانی افزود: از همه اعضای ستاد کرونا تقاضا داریم تا کنترل کامل این پیک خطرناک مجدانه پیگیر وظایف محوله باشند و از اغماض با برهم زنندگان سلامت جامعه پرهیز نمایند.

 

 

کمک داوطلبانه نیروهای بسیجی و جهادی شهرستان دره شهر به کادر درمان

 وی بیان کرد: با اعلام نیاز ریاست بیمارستان و شبکه بهداشت شهرستان دره شهر  نیروهای بسیجی و جهادی بصورت داوطلبانه برای کمک به کادر درمان اعلام آمادگی کردند.

 وی افزود: پس از جلسه توجیهی نیروهای داوطلب در حضور کادر درمان در مکان بیمارستان،  داوطلبان برای امور مورد نیاز از قبیل جابجایی و کپسول های اکسیژن و کمک برای قطع زنجیره ابتلا که این روزها بسیار حیاتی است، شیفت بندی شدند.

 وی در پایان: نیروهای بسیجی و جهادی شهرستان دره شهر این بار نیز با فداکاری و جانفشانی ثابت کردند همیشه بعنوان خادم در کنار مردم هستند.

ارسال نظرات